HardRock Skrivet 27 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2008 Hej på er alla! HardRock som talar! I denna tråd diskuterar vi allt inom klädesbranschen. Alltså, det kan vara. Jeans, T-Shirts, Kalsonger och mycket annat. Idag har jag på mig ett par Shorts, Björn Borg kalsoner och en T-Shirt. //HardRock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 27 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2008 Okej. Jag tycker att Björn Borg kallingar är överskattade? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HardRock Skrivet 27 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2008 Okej. Jag tycker att Björn Borg kallingar är överskattade?' Jo, det kanske de är. Fast jag använder Björn Borg mycket för att de är sköna att ha på sig. Inget annat, eller jo, en till motivation också. De är väldigt dyra, för att de är sköna att ha på sig, de kostar runt 200 :- ett par kalsonger, om jag inte minns fel. Det var länge sedan jag köpte mig ett nytt par/fler Björn Borg kalsonger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 27 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2008 Okej. Jag tycker att Björn Borg kallingar är överskattade?' Jo, det kanske de är. Fast jag använder Björn Borg mycket för att de är sköna att ha på sig. Inget annat, eller jo, en till motivation också. De är väldigt dyra, för att de är sköna att ha på sig, de kostar runt 200 :- ett par kalsonger, om jag inte minns fel. Det var länge sedan jag köpte mig ett nytt par/fler Björn Borg kalsonger. zooomg du är såå rik o trendi asså ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 27 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2008 Rasta byxor från topStreetwear.se & dressman kalsonger. Jag vaknade nyss^^, Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blitzcat Skrivet 27 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2008 Sure. Gå in på ett gamingforum och snacka om kläder. Starta en modeblogg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 27 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2008 Värdelöst. köp billigt skit!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 27 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2008 (redigerat) Märkeskläder? Är inte det lite väl 2000-aktigt? Idag handlar det inte om märket utan om utseendet- Du har på dig det som ser snyggt ut helt enkelt, spelar ingen roll om det finns en 500kr dyrare motsvarighet. Det är väl bara småbarn som springer omkring och snackar märken nuförtiden? Tillochmed modebloggarna handlar om hur du kan se snygg ut i helt vanliga (billiga) plagg. 08/09 handlar om kreativitet. Redigerat 27 Oktober 2008 av MovieMe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 27 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2008 Adidas mjukiskar och en Joker tröja med krage =] Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offspring9 Skrivet 28 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2008 Jag gillar märkeskläder också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst hejhejhej Skrivet 28 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2008 okej då vet ja :mellow: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 28 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2008 (redigerat) Okej kan säja vad jag har på mej. Svarta Team Sportia mjukisar, vit tajt t-shirt, rosa Lacoste piké och en Element tjocktröja. Inte ofta jag klär mej såhär, händer någon gång ibland. Oftast knallar jag runt med någon vanlig vit t-shirt och någon hood/tjocktröja på mej. Redigerat 28 Oktober 2008 av PussyCat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.