Gäst wAcko Skrivet 28 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2008 Hittade en liten fin video på youtube som jag skulle vilja dela med mig. Sätt henne i finkan imo... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SmeK Skrivet 28 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2008 Har sett denna lilla intressanta film förut.... LÅS IN HENNE! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 28 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2008 Jag vill baske mig att hon ska dra åt finkan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mugaga Skrivet 28 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2008 Vill f*n bara slå ner den där fula kärringen >.< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 28 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2008 Haha. Kan inte fatta att kärringen sitter i plenisalen med sina alkoholistläppar och röker brajj med Gudrun Schyman. Lite ironi men visst man känner så? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 28 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2008 Hon är en av en massa som slipper undan allt. Hon ska inte in i finkan.. hon ska ut ur politiken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 28 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2008 Hittade en liten fin video på youtube som jag skulle vilja dela med mig. Sätt henne i finkan imo... Hur kan man orka hänga upp sig på skandaler? Är helt säker på att det går att plocka upp massor av skandaler av nästan alla politiker som finns i dagens läge. Så det är inget som Mona Sahlin har en 1# på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soad_token Skrivet 29 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2008 Hittade en liten fin video på youtube som jag skulle vilja dela med mig. Sätt henne i finkan imo... Hur kan man orka hänga upp sig på skandaler? Är helt säker på att det går att plocka upp massor av skandaler av nästan alla politiker som finns i dagens läge. Så det är inget som Mona Sahlin har en 1# på. Nej du har rätt där, jag drog upp den här filmen när vi diskuterade moderaterna (när de just hade vunnit och fick en massa skandaler). Men det jag tycker är skönt är att man märker hur media vinklar saker, som att aftonbladet och expressen som båda är relativt "röda" tidningar inte har nämt det, eller om de har så bara lite snabbt i förbifarten, medans den moderata regeringen fick helside grejer när de hände. Därför ser man varför det är viktigt att läsa tidningar med olika "färger" så man får en helhets bild av vad som egenligen händer i landet. Soad_token Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ubuntu Skrivet 1 November 2008 Rapport Dela Skrivet 1 November 2008 Tror inte att ni skulle vara så mycket bättre själv med Monas IQ och hennes makt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
halokrom Skrivet 2 November 2008 Rapport Dela Skrivet 2 November 2008 Har rainfelth upptäkt youtube? ;) -EDITH-jag ä kass på att stava Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Megadeth Skrivet 3 November 2008 Rapport Dela Skrivet 3 November 2008 Hittade en liten fin video på youtube som jag skulle vilja dela med mig. Sätt henne i finkan imo... Det är därför jag hatar politiker. xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 10 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2009 haha om ni visste ngt innan ni började skriva så stämmer inte videon... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.