Hoppa till innehåll

Mona Sahlin, För f*n!

Gäst wAcko

Rekommendera inlägg

• Svar 47
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Hittade en liten fin video på youtube som jag skulle vilja dela med mig.

Sätt henne i finkan imo...

Hur kan man orka hänga upp sig på skandaler? Är helt säker på att det går att plocka upp massor av skandaler av nästan alla politiker som finns i dagens läge. Så det är inget som Mona Sahlin har en 1# på.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hittade en liten fin video på youtube som jag skulle vilja dela med mig.

Sätt henne i finkan imo...

Hur kan man orka hänga upp sig på skandaler? Är helt säker på att det går att plocka upp massor av skandaler av nästan alla politiker som finns i dagens läge. Så det är inget som Mona Sahlin har en 1# på.

Nej du har rätt där, jag drog upp den här filmen när vi diskuterade moderaterna (när de just hade vunnit och fick en massa skandaler). Men det jag tycker är skönt är att man märker hur media vinklar saker, som att aftonbladet och expressen som båda är relativt "röda" tidningar inte har nämt det, eller om de har så bara lite snabbt i förbifarten, medans den moderata regeringen fick helside grejer när de hände. Därför ser man varför det är viktigt att läsa tidningar med olika "färger" så man får en helhets bild av vad som egenligen händer i landet.

Soad_token

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 3 månader senare...

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...