Hoppa till innehåll

Ditt Mål?


Jolt
 Dela

Rekommendera inlägg

Vilka monster är bra att döda för att få crimson charms? Har du några bra tips för att träna dungeoneering f2p/p2p?

Waterfiends/black demons är rätt så bra för crimson charms. Jag brukar dock köra slayer så får jag hyffsat med charms.

 

Jag kör bara dungeoneering p2p. F2p e jävligt segt.

Ett "tips" är att dungeoneering är kul så det inte är direkt jämförbart med tid det tar att lvla andra skills (ha inställningen "jag har kul" istället för "nu lvlar jag en skill"). När jag tränar dungeoneering kan det hända att jag under flera dagar bestämmer mig för att bara köra dungeoneering så fort jag ska spela runescape. Det är helt enkelt sin egen värld.

 

När det kommer till att maximera exp så hjälper det en hel del att ha bra skills och combat levels, mest för att du ska kunna joina höglvlade teams för att få mer exp och klara det snabbare. Det händer ibland när jag kör med ett gäng 100-120 att det tar en lång tid för att alla är rädda att gå in i ett farligt rum först, eller att det alltid är en eller två borta som sysslar med skills som inte behövs.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kanske inte de mest balanserade skillsen men du har flera höga lvls som det kan komma doors/rooms på (agility, firemaking och smithing). Hög fishing är användbart och hög cooking är bättre för både dig och dina teammates (som troligtvis kommer be dig cooka deras fiskar).

Redigerat av Mezox
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Sådär, fixade precis 99 fishing. :)

 

 

edit**Får posta om allt igen då snelhest buggar som fan.. Har laddat upp bilder men som sedan ersätts av bilder som andra laddar upp på snelhest.. gf.

 

Här kommer bilderna igen.. fast på fuskbugg..

 

 

Redigerat av Raptomex
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...