Hoppa till innehåll

Första April

KazeN

Rekommendera inlägg

• Svar 26
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Jodå, några kassa skämt och ett bra hittils.

Kassa: pappsen hittade på nåt om att de ska kräva personnummer när man går ut på IT... dålig logik, genomskådad efter max tio sek.

Lärarna på skolan fick för sig att de kommer hälla vatten i alla skor som inte står på rätt plats när man ska till maten...

Några kassa till...

Och så det som man inte genomskådade, på badhuset.

Vi skulle simma 50 m under vatten. De flesta försökte men ingen lyckades.

Undrar varför...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

hehe coolt.. 50m är ju lite svårt.. jag skulle inte ens försöka. 25m skulle jag kanske gå med på men 50 är ju direkt farligt. Min morsa trodde att datan var förstörd för "det kommer bara upp massa ettor". Lilla mamma kollade inte om någon diskett satt i ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

hehe coolt.. 50m är ju lite svårt.. jag skulle inte ens försöka. 25m skulle jag kanske gå med på men 50 är ju direkt farligt. Min morsa trodde att datan var förstörd för "det kommer bara upp massa ettor". Lilla mamma kollade inte om någon diskett satt i ;)

Silken mamma!!!
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Våran klass aprilskämt ägde hårt! Vi samlade ihop typ 100 ungar som skulle hänga över en dator skärm så det skulle se ut som att vi nöjes surfade (vilket e förbjudet i min skola, man blir avstängd från datorerna) Sen hade vi typ skrivit April April på ett Word dokument och vände skärmen åt läraren som tog fast oss! snacka om blåst.. Kanske inte så kul nu, men då var d asskoj!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...