KazeN Skrivet 1 April 2004 Rapport Dela Skrivet 1 April 2004 Ja, har ni blivit lurade idag? på vår skola är alla så tråkiga så alla var helt seriösa och skämtade ingenting :angry: jag vill gärna bli lurad men det är ingen som lyckas med det! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heaz Skrivet 1 April 2004 Rapport Dela Skrivet 1 April 2004 Jag har blivit lurad några gånger. Men inte lurat någon anann. Men jag var med på klassen´s gemensamma skämt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 1 April 2004 Rapport Dela Skrivet 1 April 2004 Jodå, några kassa skämt och ett bra hittils. Kassa: pappsen hittade på nåt om att de ska kräva personnummer när man går ut på IT... dålig logik, genomskådad efter max tio sek. Lärarna på skolan fick för sig att de kommer hälla vatten i alla skor som inte står på rätt plats när man ska till maten... Några kassa till... Och så det som man inte genomskådade, på badhuset. Vi skulle simma 50 m under vatten. De flesta försökte men ingen lyckades. Undrar varför... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 1 April 2004 Rapport Dela Skrivet 1 April 2004 nä...men ja har lurat många... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 1 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 April 2004 hehe coolt.. 50m är ju lite svårt.. jag skulle inte ens försöka. 25m skulle jag kanske gå med på men 50 är ju direkt farligt. Min morsa trodde att datan var förstörd för "det kommer bara upp massa ettor". Lilla mamma kollade inte om någon diskett satt i ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 1 April 2004 Rapport Dela Skrivet 1 April 2004 Inte blivit lurad..kanske av Admin(om det var ett skämt)..och ajg har inte lurat nån... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 2 April 2004 Rapport Dela Skrivet 2 April 2004 hehe coolt.. 50m är ju lite svårt.. jag skulle inte ens försöka. 25m skulle jag kanske gå med på men 50 är ju direkt farligt. Min morsa trodde att datan var förstörd för "det kommer bara upp massa ettor". Lilla mamma kollade inte om någon diskett satt i ;) Silken mamma!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 2 April 2004 Rapport Dela Skrivet 2 April 2004 Jag har inte blivit lurad bara lurat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 2 April 2004 Rapport Dela Skrivet 2 April 2004 Våran klass aprilskämt ägde hårt! Vi samlade ihop typ 100 ungar som skulle hänga över en dator skärm så det skulle se ut som att vi nöjes surfade (vilket e förbjudet i min skola, man blir avstängd från datorerna) Sen hade vi typ skrivit April April på ett Word dokument och vände skärmen åt läraren som tog fast oss! snacka om blåst.. Kanske inte så kul nu, men då var d asskoj! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 2 April 2004 Rapport Dela Skrivet 2 April 2004 Den var bra Trunks Jag lurade minst 25 stycken och blev bara lurad av Hallandsposten såsom många andra i min klass Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 2 April 2004 Rapport Dela Skrivet 2 April 2004 Håller med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xboxplayer Skrivet 2 April 2004 Rapport Dela Skrivet 2 April 2004 Blev lurad av admin och mamma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.