fishmaster Skrivet 18 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2009 Det var många inlägg här som ej hade något sammanhang till trådens ämne, dessa inlägg har nu blivit raderade! Håll er till ämnet när ni skriver era inlägg eller så förblir denna tråd låst, vilket skulle vara ganska tråkigt. Stahlhelm (rättstavat?) lade ju tydligen fram statistik på hur brottsligheten ökat sen massinvandringen började, är väl inte så orelevant Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gun_man Skrivet 19 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2009 Jag har många synpunkter på invandring, och jag har själv varit lite rasistisk förr. Men jag har dock insett att det är överklassens fel, regeringen och borgar svinen som sitter i sina hus och samlar in pengar. De vet inte hur det är i förorten där invandring och brottslighet verkligen är ett problem. Vi ska inte ta in för mycket invandrare, i dagsläget så tar vi ju in allt för mycket. Och överklassen gör inget för att stoppa det. Jag har inget emot mångkultur, men om de inte kan stoppa invandringen så borde de iallafall försöka hjälpa dem. De flesta invandrare begår ju brott pga fattigdom, eller har jag fel? Komvux t.ex förstör ju borgarna nu och samhället raserar, invandrare som har jobbat hårt för att bli t.ex läkare i sina hemländer blir ju städare nu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stahlhelm Skrivet 19 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2009 Den som tog bort mitt inlägg värnar verkligen om yttrandefriheten, din råtta har du ingen ryggrad? Ja, det är riksdagens fel, alla där borde bytas ut och ersättas av folk som värnar om Sverige och vårat folk samt kultur. Det finns ingen plats för dessa främlingar, de kan aldrig bli svenskar, hela Europa är på väg utför.. Samtidigt så spelar det ingen roll om de bor i dåliga förhållanden, de valde att komma hit då ska de fanimig rätta sig därefter. Ett gulligt exempel är ju bråken i Tensta, blattarna har ju precis fått lov och är o stimulerade, klart de ska få kasta sten på personbilar då! Ni är för indoktrinerade av media...helt klart. invandrare som har jobbat hårt för att bli t.ex läkare i sina hemländer blir ju städare nu. Har sett studier om det där, i de flesta fallen så är deras utbildning för dålig alltså den har för låg standard. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gun_man Skrivet 19 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2009 Har sett studier om det där, i de flesta fallen så är deras utbildning för dålig alltså den har för låg standard. Sant, men hur många invandrare får utbildning i Sverige då? Alla ungdomar får ju skola, och det finns ju många som skiter i det. Men de som hade "bra" utbildning i deras hemland, de får ju ingen chans att få bättre utbildning i Sverige. Och om det där med personbilarna. Problemet ligger ju i att invandrarna skickas till ett ställe, se på malmö t.ex. De sprids inte ut. Det ska alltid vara fler svenskar än invandrare på ett ställe. Förresten, "de kan aldrig bli svenskar". Du tror inte att några av dina förfäder kommer ifrån utlandet? :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fishmaster Skrivet 20 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2009 Jag har många synpunkter på invandring, och jag har själv varit lite rasistisk förr. Ansåg du dig själv som rasist för att du var kritisk till invandringen? då har media lyckats.. Men jag har dock insett att det är överklassens fel, regeringen och borgar svinen som sitter i sina hus och samlar in pengar. De vet inte hur det är i förorten där invandring och brottslighet verkligen är ett problem. Det är alltid lätt att skylla på regeringen, grejen är att det finns ett direkt samband mellan invandringstäta platser och brottslighet, men varför låtsas att allt är "borgarsvinens" fel? Är ju för övrigt sant att de inte ser problemet, och därför fortsätter den sinnessjukt oregerliga invandringen Vi ska inte ta in för mycket invandrare, i dagsläget så tar vi ju in allt för mycket. Och överklassen gör inget för att stoppa det. Yes. Jag har inget emot mångkultur, men om de inte kan stoppa invandringen så borde de iallafall försöka hjälpa dem. De gör det, men på fel sätt, genom att anpassa Sverige för dom. Vill du också ha en moské? De flesta invandrare begår ju brott pga fattigdom, eller har jag fel? Snarare för "respekt" Man begår inte personrån på mobil och sedan hotar med kniv för att man har dåligt med pengar, då är man en idiot Är ju passande så det ser ut i malmö, 16 gånger vanligare med personrån än i Stockholm, och enligt statistik ska 80% vara invandrare (arab) mot svensk, d.v.s baserat på etniskt hat mot svenskar, men denna rasism ignoreras och ses som bråk. Komvux t.ex förstör ju borgarna nu och samhället raserar Va.. invandrare som har jobbat hårt för att bli t.ex läkare i sina hemländer blir ju städare nu. Därför att deras läkarutbildning är långt ifrån våran standard, som Stahlhelm skriver Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soad_token Skrivet 21 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2009 Jag har många synpunkter på invandring, och jag har själv varit lite rasistisk förr. Men jag har dock insett att det är överklassens fel, regeringen och borgar svinen som sitter i sina hus och samlar in pengar. Det är inte borgarna som har drivit fram den nuvarande invandrar politiken, utan socialdemokraterna.... Har sett studier om det där, i de flesta fallen så är deras utbildning för dålig alltså den har för låg standard. Sant, men hur många invandrare får utbildning i Sverige då? Alla ungdomar får ju skola, och det finns ju många som skiter i det. Men de som hade "bra" utbildning i deras hemland, de får ju ingen chans att få bättre utbildning i Sverige. Vad menar du egentligen, ska vi utbilda alla invandrare till läkare? Varför det? Livet är tufft för en del, vissa svenskar kämpar med skolan och blir läkare medan andra skiter i det och får jobba som bussförare eller nått. Varför ska då invandrarna få mer chanser? jag menar vi som redan bor i Sverige får ju inte det... Och vad menar du med att dom inte får en chans att "få bättre utbildning i Sverige"? Dom kan läsa på komvux om dom känner för det. Och om det där med personbilarna.Problemet ligger ju i att invandrarna skickas till ett ställe, se på malmö t.ex. De sprids inte ut. Tänk efter nu i ett par sekunder...VEM har sagt åt invandrarna att dom bara får bo på ett ställe i Malmö?! Och vad har det med personbilar att göra förresen? :S Soad_token Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst RySs3N Skrivet 21 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2009 Sverige tar in för många invandrare och dom får en j*vla massa bidrag och husrum och allting men sen så ska dom endå bara vara här och förstöra och bråka.. kan även dra 2 exempel här :::min kompis var på nåt badhus sen så råkade han skvätta lite vatten på nån Invandrare och då sa han.... eeyy om du skvätta vatten på mig igen jag kn*lla dig ...vem säger så?? och sen så vare några där jag bor som vart ner slagna och sparkade i huve och sånt av invandrare sen så vare någon som skrev till dom att det var fegt att sparka på dom som låg ner då sa dom att dom skulle komma och dänga han och att invandrarna skulle komma med 30st och dänga 1.......typiskt!!!! lite dåligt förklarat men orkade inte skriva en bok precis :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fender Skrivet 22 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2009 Visst ska vi ta in invandrare men sverige ska ändå få vara svenskt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst RySs3N Skrivet 22 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2009 Visst ska vi ta in invandrare men sverige ska ändå få vara svenskt.Jamen vi tar in för mycke invandrare.! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fender Skrivet 22 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2009 Det kan diskuteras.. Visst vi tar in många invandrare (mycket mer en t.e.x Danmark) men det är inget större problem tycker jag. Så säg vad som är så negativt med invandring. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst RySs3N Skrivet 22 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2009 Det kan diskuteras.. Visst vi tar in många invandrare (mycket mer en t.e.x Danmark) men det är inget större problem tycker jag. Så säg vad som är så negativt med invandring. jaru det är mycket det. det enda dom gör är att förstöra och bråka! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stahlhelm Skrivet 22 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2009 (redigerat) Detta inlägg har blivit raderat enligt regel §1. Soad_token Redigerat 24 Februari 2009 av Soad_token Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg