Hoppa till innehåll

Invandring.


fishmaster

Rekommendera inlägg

"Alla är lika värda, det har inte betydelse på vilken skinfärg vi är".

 

Jag tycker verkligen att alla skall respekteras lika bra och mycket.

 

Ingen är mindre värd än andra.

 

Vad har det med saken att göra?

Allas lika värde betyder inte automatiskt att Sverige ska bli världens centrala station för arabiska invandrare

 

Det kanske inte har något med saken att göra, men det är bra att tänka så "Alla är lika värda, tillskillnad från hudfärg".

 

Jag har många kompisar som är invandrare och vissa är väldigt kaxiga och vissa är väldigt snälla. Så är det bara.

 

Haha, så du menar att dom som inte har samma hudfärg som dig inte är lika värda alla andra?

 

Tror han menade "Oavsett"

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 787
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

"Alla är lika värda, det har inte betydelse på vilken skinfärg vi är".

 

Jag tycker verkligen att alla skall respekteras lika bra och mycket.

 

Ingen är mindre värd än andra.

 

Vad har det med saken att göra?

Allas lika värde betyder inte automatiskt att Sverige ska bli världens centrala station för arabiska invandrare

 

Det kanske inte har något med saken att göra, men det är bra att tänka så "Alla är lika värda, tillskillnad från hudfärg".

 

Jag har många kompisar som är invandrare och vissa är väldigt kaxiga och vissa är väldigt snälla. Så är det bara.

 

Haha, så du menar att dom som inte har samma hudfärg som dig inte är lika värda alla andra?

 

Tror han menade "Oavsett"

 

Nåja, rascismen uppkommer överallt och varför skulle fuska.se vara ett undantag?

 

Tycker tråden börjar bli lite "för" urspårad.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag tker man borde sätta alla invandrare så högt upp i sverige som möjligt för då slipper vi sånna plattser som malmö etc där det är fullt med dom. aså jag fattar inte vrf dom kan bete sig när dom har fått komma till sverige! utan dom moste kasta sten på brandbilar och ambulanser. blir så j*vla arg på dom. det är sånt som vissa av dom håller på med som gör så att man inte gillar dom.

 

så säger ju alla att det norra sverige är folktomt på folk så man borde sprida ut dom där.

Jag bor i norra sverige men min stad ska ändå ta in 6:a mest invandrare i år.

Så om man her upp alla invandrare hit till glesbygden vars ska dom bo då? under en sten? först måste mer bostäder byggas isåfall.

Redigerat av Svetsloppan
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag tker man borde sätta alla invandrare så högt upp i sverige som möjligt för då slipper vi sånna plattser som malmö etc där det är fullt med dom. aså jag fattar inte vrf dom kan bete sig när dom har fått komma till sverige! utan dom moste kasta sten på brandbilar och ambulanser. blir så j*vla arg på dom. det är sånt som vissa av dom håller på med som gör så att man inte gillar dom.

 

så säger ju alla att det norra sverige är folktomt på folk så man borde sprida ut dom där.

Jag bor i norra sverige men min stad ska ändå ta in 6:a mest invandrare i år.

Så om man her upp alla invandrare hit till glesbygden vars ska dom bo då? under en sten? först måste mer bostäder byggas isåfall.

 

Jag bor också i Norr. Fatal1tyPro du ska f*n it tro att ni kan kasta er problem på oss. :angry: Vi har ju redan tillräcklingt med invadrare ändå! <_<
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag såg att nån skrev att alla var lika värda, men de tycker ju inte invandrare. De tycker ju att kvinnor inte är värda ett piss. Kor är mer värda än kvinnor enligt dom. Och de får inte välja vem dom ska gifta sej med. Rymmer dom så mördas dom. Såna vill vi absolut ha fler av i Sverige. Jadå.

 

Jag är fullt medveten om att alla invandrare inte är av den åsikten, men många är det.

 

Att sätta alla invandrare norrut i landet vore ju bara att hugga hål i den andra änden av båten.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag såg att nån skrev att alla var lika värda, men de tycker ju inte invandrare. De tycker ju att kvinnor inte är värda ett piss. Kor är mer värda än kvinnor enligt dom. Och de får inte välja vem dom ska gifta sej med. Rymmer dom så mördas dom. Såna vill vi absolut ha fler av i Sverige. Jadå.

 

Jag är fullt medveten om att alla invandrare inte är av den åsikten, men många är det.

 

Att sätta alla invandrare norrut i landet vore ju bara att hugga hål i den andra änden av båten.

Arabiska kvinnor räknas också som invandrare.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag såg att nån skrev att alla var lika värda, men de tycker ju inte invandrare. De tycker ju att kvinnor inte är värda ett piss. Kor är mer värda än kvinnor enligt dom. Och de får inte välja vem dom ska gifta sej med. Rymmer dom så mördas dom. Såna vill vi absolut ha fler av i Sverige. Jadå.

 

Jag är fullt medveten om att alla invandrare inte är av den åsikten, men många är det.

 

Att sätta alla invandrare norrut i landet vore ju bara att hugga hål i den andra änden av båten.

Arabiska kvinnor räknas också som invandrare.

 

Vad har det med saken att göra då?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag såg att nån skrev att alla var lika värda, men de tycker ju inte invandrare. De tycker ju att kvinnor inte är värda ett piss. Kor är mer värda än kvinnor enligt dom. Och de får inte välja vem dom ska gifta sej med. Rymmer dom så mördas dom. Såna vill vi absolut ha fler av i Sverige. Jadå.

 

Jag är fullt medveten om att alla invandrare inte är av den åsikten, men många är det.

 

Att sätta alla invandrare norrut i landet vore ju bara att hugga hål i den andra änden av båten.

 

Arabiska kvinnor räknas också som invandrare.

 

Vad har det med saken att göra då?

 

Inget alls, läste fel. Ursäktar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Måste få skriva av mig lite och berätta vad som hände mig häromdagen:

 

På svenskalektionen så skulle vi ha en debatt, och ämnet var just invandring. En person började med "Jag tycker att det är bra att vi tar in så många som möjligt, och att vi ska ta hand om dem, även om de inte kan tala svenska. De flyr ju faktist av en anledning, till exempel på grund av krig eller förföljelse", ni vet det där snacket de flesta kör med. Jag, som är både nationalist och kritisk mot invandring, började genast att argumentera emot. "Så det har ingenting med att göra att de i princip kan komma hit, bidragsparadiset Sverige, ta emot sitt a-kassa och helt enkelt skita i att både söka jobb och lära sig språket? Vet du hur liten procent av de som kommer hit faktist flyr från farliga förhållanden?".

 

Och vad tror ni händer? Jo, efter endast någon minut blir jag genast utpekad som rasist. Hur jag än försöker, vad jag än säger, så vägrar de lyssna. Jag påpekar att det faktist finns statistik som tyder på att brottslighet har ökat sen massinvandringen började, att invandrare är, som tidigare nämnt i tråden, grovt överrepresenterade i våra brottsregister. Att rasismen mot OSS, svenskar, ignoreras. Men att försöka diskutera med dem var ju ungefär lika lönsamt som att diskutera med en vägg, de vägrade att lyssna, trots att jag också försökte förklara att det går åt ofantliga summor pengar till invandring varje år som kunde ha gått till sånt som jag anser är viktigare, exempelvis äldrevård och skolor.

 

Sen efter det spårade det ur lite, då de i min klass som faktist är riktiga rasister kommer med kommentarer som "Blattarna ska ut, de har ingenting här å göra och de kommer bara hit för att förstöra för oss svenskar", och att försöka övertala dem att Sverige faktist mår bra av lite invandrare var ju lika lönsamt det med. Jag blev dessutom anklagad för att ha dubbelmoral av övriga klasskamrater och lärare..

 

Det här är inte första gången man blir anklagad för att vara rasist. Det är tragiskt att ingen vet vad riktig rasism är, för tydligen är man det när man ställer sig emot vår katastrofala invandringspolitik. När ska folk öppna ögonen och se vad som kommer att hända om vi fortsätter ta in lika många varje år som vi gör nu? När ska andra länder ta ansvar egentligen? Jag ser inte fram emot den dagen när svenskar blir en etnisk minoritet i Sverige, men antagligen har jag flytt landet för längesen då..

 

 

Redigerat av Rorschach
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Måste få skriva av mig lite och berätta vad som hände mig häromdagen:

 

På svenskalektionen så skulle vi ha en debatt, och ämnet var just invandring. En person började med det "Jag tycker att det är bra att vi tar in så många som möjligt, och att vi ska ta hand om dem, även om de inte kan tala svenska. De flyr ju faktist av en anledning, till exempel på grund av krig eller förföljelse", ni vet det där snacket de flesta kör med. Jag, som är både nationalist och kritisk mot invandring, började genast att argumentera emot. "Så det har ingenting med att göra att de i princip kan komma hit, bidragsparadiset Sverige, ta emot sitt a-kassa och helt enkelt skita i att både söka jobb och lära sig språket? Vet du hur liten procent av de som kommer hit faktist flyr från farliga förhållanden?".

 

Och vad tror ni händer? Jo, efter endast någon minut blir jag genast utpekad som rasist. Hur jag än försöker, vad jag än säger, så vägrar de lyssna. Jag påpekar att det faktist finns statistik som tyder på att brottslighet har ökat sen massinvandringen började, att invandrare är, som tidigare nämnt i tråden, grovt överrepresenterade i våra brottsregister. Att rasismen mot OSS, svenskar, ignoreras. Men att försöka diskutera med dem var ju ungefär lika lönsamt som att diskutera med en vägg, de vägrade att lyssna, trots att jag också försökte förklara att det går åt ofantliga summor pengar till invandring varje år som kunde ha gått till sånt som jag anser är viktigare, exempelvis äldrevård och skolor.

 

Sen efter det spårade det ur lite, då de i min klass som faktist är riktiga rasister kommer med kommentarer som "Blattarna ska ut, de har ingenting här å göra och de kommer bara hit för att förstöra för oss svenskar", och att försöka övertala dem att Sverige faktist mår bra av lite invandrare var ju lika lönsamt det med. Jag blev dessutom anklagad för att ha dubbelmoral av övriga klasskamrater och lärare..

 

Det här är inte första gången man blir anklagad för att vara rasist. Det är tragiskt att ingen vet vad riktig rasism är, för tydligen är man det när man ställer sig emot vår katastrofala invandringspolitik. När ska folk öppna ögonen och se vad som kommer att hända om vi fortsätter ta in lika många varje år som vi gör nu? När ska andra länder ta ansvar egentligen? Jag ser inte fram emot den dagen när svenskar blir en etnisk minoritet i Sverige, men antagligen har jag flytt landet för längesen då..

Oj er klass verkarar vara tvärtemot vår. Alla i våran klass hatar inv. Säger man att dem är bra är man en negerlover. Det är ju konstigt eftersom de flesta finnar inte är svart
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är ju konstigt eftersom de flesta finnar inte är svart

Nej, de flesta från Finland är inte svarta...

 

--

 

http://www.youtube.com/watch?v=HfiwBsuGu7E

 

Hur många procent av tuffingarna som kastar sten mot skottsäkra rutor är inte invandrare? De kom till demonstrationen för att skapa kaos, inte för att demonstrera. Och polisen, vad i h*lvete håller de på med? De gör inte ett j*vla skit, vi har blattar som hoppar på taket och sparkar på sirenerna för skojs skull och polisen sitter kvar i bilarna och läser gårdagens sydsvenskan.

 

 

Redigerat av ForlorN
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

Polisen får inte göra något längre då allt de gör mot invandrare ses som rasism.

Och då menar jag inte uttalandena i ENRUM i polisbilen, utan arresteringar.

 

Polisen får så jäkla mycket kritik av folk som tror att överrepresentationen av invandrare i brottsregister beror på "värre straff för invandrare" eller liknande skitsnack.

 

EDIT:

@videon ovan.

 

AFA är så j*vla äckliga.

Fiender till allt vad yttrandefrihet och åsiktsfrihet är, och med deras modiga hederliga metoder som att krossa fönster mitt i natten, modiga.

Hälften av dem där är ju araber så det är ju knappast överraskande hur de håller på i videon.

 

Är ju så härligt ironiskt, tror AFA att de är praktexempel i samhället? På hur folk ska "bekämpa" "fascismen" i samhället? Det finns ingen, istället är de ett värdelöst nätverk av vänsterterrorister och "dinmamma"turkar som är så understimulerade att de måste attackera svenska poliser.

Redigerat av fishmaster
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
  • Skapa ny...