Hoppa till innehåll

Invandring.


fishmaster
 Dela

Rekommendera inlägg

Justja jag skulle ju säga en sak till. I 6års 1:an, 2:an, 3:an och 4:an hade vi två invandrare. En från afkanistan och en från tyskland. Båda två var riktiga bråkstakar. De slog och mobbade alla. De drog till och med med sig svenskar. tillsut böt tysken klass. Det blev genast tyst. I 1 vecka. Sedan tog afkanistanien kommandot. Styrde över 5 killar. alla utom jag. Sedan flyttade afkanitanien killen till norrfjärden och böt skola. Ingen mobbing har förekommit sedan dess. så vistt har invandrare större lust at bråla nog.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 787
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Justja jag skulle ju säga en sak till. I 6års 1:an, 2:an, 3:an och 4:an hade vi två invandrare. En från afkanistan och en från tyskland. Båda två var riktiga bråkstakar. De slog och mobbade alla. De drog till och med med sig svenskar. tillsut böt tysken klass. Det blev genast tyst. I 1 vecka. Sedan tog afkanistanien kommandot. Styrde över 5 killar. alla utom jag. Sedan flyttade afkanitanien killen till norrfjärden och böt skola. Ingen mobbing har förekommit sedan dess. så vistt har invandrare större lust at bråla nog.

/facepalm

 

Du tycker alltså att alla invandrare är bråkiga, för att dem två var det?

 

Och att det inte finns svenskar som är likadana?

Redigerat av Kuzune
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vill bara passa på att informera att fuska.se reglerna gäller i debatten också.

Bara för att vi debattmoderatorer inte kan ge varningar så betyder det inte att dem globala moderatorerna kan det.

Redigerat av Raptomex
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

afrikanska och länder kring västindien har dubbelt så hög frekvens av våldsbrott (mord, våldtäkt och grov misshandel) som europeiska länder och tre gånger så hög som i länderna kring Stilla havet. För de tre brotten var genomsnittet för de ovan nämnda geografiska områdena 142, 74 och 43 per 100 000 invånare. Jag har bekräftat dessa resultat med hjälp av den senaste årsboken från Interpol (1990). Antalet fall av mord, våldtäkt och grov misshandel per 100 000 invånare, som rapporterades för 23 afrikanska länder huvudsakligen befolkade av svarta, 41 kaukasiska länder och 12 asiatiska var: för mord 13, 5 och 3; för våldtäkt 17, 6 och 3; och för grov misshandel 213, 63 och 27. Summering av brottstyperna gav siffror per 100 000 på 243, 74 och 33. Stigningsgraden förblev robust för rasligt homogena länder i Nordostasien, Centraleuropa och Afrika söder om Sahara [det svarta Afrika] eller rasligt heterogena länder med dominerande svart eller vit/indiansk befolkning i Västindien och Centralamerika. Kort sagt: Ett envist mönster existerar över hela världen, vilket kräver en förklaring.

En studie, publicerad i utgåvan för 1993 av Criminology av Alan Booth och D. Wayne Osgood, visade tydliga bevis för ett samband mellan testosteron och brott baserade på en analys av 4 462 nordamerikaner anställda hos militären. Andra studier har kopplat ihop testosteron med en aggressiv och impulsiv personlighet, med en låg grad av empati och ett lössläppt sexuellt beteende. Testosteronnivåer förklarar varför unga män är oproportionerligt representerade i brottsstatistiken i förhållande till unga kvinnor, och varför yngre människor är bråkigare än äldre. Testosteron åtskiljer bevisligen könen och det är ett känt faktum att det minskar med åldern.

Etniska skillnader råder i den genomsnittliga nivån av testosteron. Studier visar 3 till 19 procent mer testosteron hos svarta collegestuderande och militära veteraner än hos deras vita motsvarigheter. Studier av japaner visar en motsvarande lägre mängd testosteron än hos vita amerikaner. Medicinsk forskning har fokuserat på prostatacancer, där en inverkande faktor är testosteron. Svarta män har en högre frekvens prostatacancer än vita män som i sin tur har en högre frekvens än orientaliska män.

hittade ursprungligen länkar och sånt härifrån: https://www.flashback.info/showthread.php?t=859411
Redigerat av Svetsloppan
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

En studie, publicerad i utgåvan för 1993 av Criminology av Alan Booth och D. Wayne Osgood, visade tydliga bevis för ett samband mellan testosteron och brott baserade på en analys av 4 462 nordamerikaner anställda hos militären. Andra studier har kopplat ihop testosteron med en aggressiv och impulsiv personlighet, med en låg grad av empati och ett lössläppt sexuellt beteende. Testosteronnivåer förklarar varför unga män är oproportionerligt representerade i brottsstatistiken i förhållande till unga kvinnor, och varför yngre människor är bråkigare än äldre. Testosteron åtskiljer bevisligen könen och det är ett känt faktum att det minskar med åldern.

Etniska skillnader råder i den genomsnittliga nivån av testosteron. Studier visar 3 till 19 procent mer testosteron hos svarta collegestuderande och militära veteraner än hos deras vita motsvarigheter. Studier av japaner visar en motsvarande lägre mängd testosteron än hos vita amerikaner. Medicinsk forskning har fokuserat på prostatacancer, där en inverkande faktor är testosteron. Svarta män har en högre frekvens prostatacancer än vita män som i sin tur har en högre frekvens än orientaliska män.

hittade ursprungligen länkar och sånt härifrån: https://www.flashback.info/showthread.php?t=859411

 

Sshhhh, fakta får mångkulturen att rämna.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Faktist är det så att afrikaner och folk från länder väster om indien(där många många invandrare kommer från, dvs mellanöstern) är mer bråkiga än européer, det finns fakta som tyder på det och folk har forksat i ämnet, det ska vara pga högre testosteron halt och ligga djupt in i generna men även i omgivningen det är 50-50 på det. Asiater är hälften så våldsamma som vi européer och vi européer är hälften så våldsamma som afrikaner och länder kring västra indien.

Det kan säkert vara så, men det sa jag inget om. Problemet var att han baserade det på två personer.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Faktist är det så att afrikaner och folk från länder väster om indien(där många många invandrare kommer från, dvs mellanöstern) är mer bråkiga än européer, det finns fakta som tyder på det och folk har forksat i ämnet, det ska vara pga högre testosteron halt och ligga djupt in i generna men även i omgivningen det är 50-50 på det. Asiater är hälften så våldsamma som vi européer och vi européer är hälften så våldsamma som afrikaner och länder kring västra indien.

Det kan säkert vara så, men det sa jag inget om. Problemet var att han baserade det på två personer.

 

Nej, det är generellt.

 

 

Varför får svarta,mexikaner,blattar ha sina 'black pride' moment?? ifall jag skulle be läraren om att ha en 'white pride' dag då j*vlar skulle det bli eld i huset, skulle antagligen få en enkelbiljett till lillhagen!

Nu syftade jag mest på USA då det är där man har dessa dagar men ni fattar principen.

 

Vi har blivit indoktrinerade från det moment vi föddes att tro att alla är lika mycket värda m.m

Varför ska man gå emot naturens lagar...vi vita har byggt vårat hem,våran plats..då kan vi inte låta massa andra främlingar komma hit och leva på oss, några våldtar våra kvinnor,några (läs många) lever på bidrag och majoriteten arbetar inte ens...men som tur är så är ju kanske 10% av alla dessa främlingar till synes tacksamma, då måste man ju överse allt annat och ta in ännu mer!

 

Massinvandring är bara 1 utav flera metoder för att splittra västerländska samhällen...vi européer är förtryckta så in i h*lvete....speciellt fransmän,tyskar och svenskar..britterna får i alla fall säga att "brittiska job är för brittiska arbetare".

Det förtryck de utövar mot oss går under paragrafen om folkmord...eller hur man ska säga det.."Genocide".

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

Nog för att Stahlhelms post var lite extrem är det ju lite komiskt att det direkt skickas in en rapport.

Inlägget tas bort, Stahlhelm kanske blir bannad.

Låter som medias taktik mot invandringskritiska brev. :3

Redigerat av fishmaster
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nej, jag kommer inte ta bort det i alla fall, men Stahlhelm får ta och lugna ner sig om han vill vara kvar i denna debatt. Ska man vara i Debatt-forumet så ska man kunna framföra en åsikt utan svär- och skällsord.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Faktist är det så att afrikaner och folk från länder väster om indien(där många många invandrare kommer från, dvs mellanöstern) är mer bråkiga än européer, det finns fakta som tyder på det och folk har forksat i ämnet, det ska vara pga högre testosteron halt och ligga djupt in i generna men även i omgivningen det är 50-50 på det. Asiater är hälften så våldsamma som vi européer och vi européer är hälften så våldsamma som afrikaner och länder kring västra indien.

Det kan säkert vara så, men det sa jag inget om. Problemet var att han baserade det på två personer.

 

Nej, det är generellt.

 

 

Varför får svarta,mexikaner,blattar ha sina 'black pride' moment?? ifall jag skulle be läraren om att ha en 'white pride' dag då j*vlar skulle det bli eld i huset, skulle antagligen få en enkelbiljett till lillhagen!

Nu syftade jag mest på USA då det är där man har dessa dagar men ni fattar principen.

 

Vi har blivit indoktrinerade från det moment vi föddes att tro att alla är lika mycket värda m.m

Varför ska man gå emot naturens lagar...vi vita har byggt vårat hem,våran plats..då kan vi inte låta massa andra främlingar komma hit och leva på oss, några våldtar våra kvinnor,några (läs många) lever på bidrag och majoriteten arbetar inte ens...men som tur är så är ju kanske 10% av alla dessa främlingar till synes tacksamma, då måste man ju överse allt annat och ta in ännu mer!

 

Massinvandring är bara 1 utav flera metoder för att splittra västerländska samhällen...vi européer är förtryckta så in i h*lvete....speciellt fransmän,tyskar och svenskar..britterna får i alla fall säga att "brittiska job är för brittiska arbetare".

Det förtryck de utövar mot oss går under paragrafen om folkmord...eller hur man ska säga det.."Genocide".

 

Varför svarta ha sin "Black Pride"-dag? Det är inte särskilt konstigt efter alla de år som vita har tryckt ner dem. Black Pride-dagen är för att påminna folk att människor med svart hud är också människor.

 

Skulle vita verkligen vara mer värda bara för att de har byggt marken som vi står på idag? Det har inte med saken och göra, och är det ens sanning att det är vi som har byggt marken? Vi har för förslavat hela befolkningar och tagit deras mark, råvaror och lämnat dem åt fattigdom och svält.

 

Invandrare våldtar inte oftare bara för att de är invandrare, det handlar om att de flesta invandrare respekterar Sverige och det svenska folket mycket mindre än vad ursprungsbefolkningen gör. Jag tror till och med att den största procenten av våldtagningar i Sverige är utförda av svenskar. Jag håller med om att ursprungsbefolkningen blivit behandlat som skit rent ut sagt, men om vi skall skylla på någon skall vi skylla på sveriges ofattbart tröga politiker.

 

PS: Jag brukar vara värdelös på att debattera, slå mig om jag skrev något fel.

Redigerat av ForlorN
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Ubuntu

Jag bor också i Norr. Fatal1tyPro du ska f*n it tro att ni kan kasta er problem på oss. :angry: Vi har ju redan tillräcklingt med invadrare ändå! <_<

Exakt, dumpa allt "de ska till norrland" skitsnack. De kommer ändå aldrig kunna integreras i det svenska samhället här, en svensk som flyttar till Kiruna har inte en enda chans att integreras i deras samhälle, hur f*n ska då invandrarna som inte kan integreras söder nere i Malmö då ha en chans här uppe?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag bor också i Norr. Fatal1tyPro du ska f*n it tro att ni kan kasta er problem på oss. :angry: Vi har ju redan tillräcklingt med invadrare ändå! <_<

Exakt, dumpa allt "de ska till norrland" skitsnack. De kommer ändå aldrig kunna integreras i det svenska samhället här, en svensk som flyttar till Kiruna har inte en enda chans att integreras i deras samhälle, hur f*n ska då invandrarna som inte kan integreras söder nere i Malmö då ha en chans här uppe?

 

Jodå, de klarar sig bra i Malmö aka

.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...