Hoppa till innehåll

Guitar Hero


Rememberme
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 46
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ett forum för Guitar Hero, visst.

 

Jag har aldrig spelat detta spel, men jag har sett personer som spelat det. Och det är verkligen populärt. Så varför ej?

 

Bra idé.

1. du behöver inte spelat spelet för att hålla med..

2. det finns över 1.000.000 personer som lirar Guild wars men finns något forum om det?

Dvs att det behöver inte vara populärt irl för att komma in på fuska, några trådar om det och jag tror ett sub-forum kommer.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Rock Band är ju dock inte särskilt väl diskuterat, ser inte riktigt varför det skulle vara med.

Nej, det förstås. Men som Fruktnystan sa så kan man ju ha ett Musikspels forum. Det tyckte jag var en bra ide :D

 

Vilka andra sorters musikspel än Guitar Hero diskuteras mycket?

 

Singstar kanske?

 

I alla fall, ett musikspelforum låter bra, finns så mycket olika sorters musikspel nu, idén är bra, frågan är bara om det blir aktivt nog, ingen idé med tomma forum ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nej, det är nog bättre att vänta ett par månader. Än så länge diskuteras inte Guitar hero särskilt mycket. Bara för att det nyligen har släppts ett nytt GH så behöver man inte skapa forum hit-o dit.

Så jag anser att det är bättre att vänta minst ett år innan man agerar. Många är positiv för denna idé, likadant som alla var för införandet av ett debatt-forum. Alla som ville ha ett debattforum tillägnar inte ens tid till att vara där. Debatt forumet blev inaktivt, eller ja lite åtminstone, likadant kommer ett GH forum att bli.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...