MentalogisT Skrivet 24 November 2008 Rapport Dela Skrivet 24 November 2008 isf kanske rockband skulle ingå i samma? Exakt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fality Skrivet 24 November 2008 Rapport Dela Skrivet 24 November 2008 Sen bör man överväga att ta bort inaktiva spelforum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 24 November 2008 Rapport Dela Skrivet 24 November 2008 (redigerat) Ett "Musikspel"-subforum då? Det låter trevligt. n_n Redigerat 24 November 2008 av Fruktnystan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rememberme Skrivet 25 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 25 November 2008 Ett "Musikspel"-subforum då? Det låter trevligt. n_n ja det skulle ju bli bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 25 November 2008 Rapport Dela Skrivet 25 November 2008 Rock Band är ju dock inte särskilt väl diskuterat, ser inte riktigt varför det skulle vara med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rememberme Skrivet 25 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 25 November 2008 Rock Band är ju dock inte särskilt väl diskuterat, ser inte riktigt varför det skulle vara med.Nej, det förstås. Men som Fruktnystan sa så kan man ju ha ett Musikspels forum. Det tyckte jag var en bra ide :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 25 November 2008 Rapport Dela Skrivet 25 November 2008 Rock Band är ju dock inte särskilt väl diskuterat, ser inte riktigt varför det skulle vara med.Nej, det förstås. Men som Fruktnystan sa så kan man ju ha ett Musikspels forum. Det tyckte jag var en bra ide :D Vilka andra sorters musikspel än Guitar Hero diskuteras mycket? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 25 November 2008 Rapport Dela Skrivet 25 November 2008 Ett forum för Guitar Hero, visst. Jag har aldrig spelat detta spel, men jag har sett personer som spelat det. Och det är verkligen populärt. Så varför ej? Bra idé. 1. du behöver inte spelat spelet för att hålla med..2. det finns över 1.000.000 personer som lirar Guild wars men finns något forum om det? Dvs att det behöver inte vara populärt irl för att komma in på fuska, några trådar om det och jag tror ett sub-forum kommer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 25 November 2008 Rapport Dela Skrivet 25 November 2008 vad ska man prata om på detta forum då? Vilka låtar man har klarat? vilken låt som är bäst? Känns som det inte behöver ett sub-forum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 25 November 2008 Rapport Dela Skrivet 25 November 2008 vad ska man prata om på detta forum då? Vilka låtar man har klarat? vilken låt som är bäst? Känns som det inte behöver ett sub-forum. Diskussioner angående spelet, precis som alla andra spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 26 November 2008 Rapport Dela Skrivet 26 November 2008 Rock Band är ju dock inte särskilt väl diskuterat, ser inte riktigt varför det skulle vara med. Nej, det förstås. Men som Fruktnystan sa så kan man ju ha ett Musikspels forum. Det tyckte jag var en bra ide :D Vilka andra sorters musikspel än Guitar Hero diskuteras mycket? Singstar kanske? I alla fall, ett musikspelforum låter bra, finns så mycket olika sorters musikspel nu, idén är bra, frågan är bara om det blir aktivt nog, ingen idé med tomma forum ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 26 November 2008 Rapport Dela Skrivet 26 November 2008 Nej, det är nog bättre att vänta ett par månader. Än så länge diskuteras inte Guitar hero särskilt mycket. Bara för att det nyligen har släppts ett nytt GH så behöver man inte skapa forum hit-o dit. Så jag anser att det är bättre att vänta minst ett år innan man agerar. Många är positiv för denna idé, likadant som alla var för införandet av ett debatt-forum. Alla som ville ha ett debattforum tillägnar inte ens tid till att vara där. Debatt forumet blev inaktivt, eller ja lite åtminstone, likadant kommer ett GH forum att bli. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.