MaryJane Skrivet 5 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2009 mm, fick de nyss :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst hejhejhej Skrivet 5 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2009 got one Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 6 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2009 (redigerat) Fick det nyss. Fick det nyss igen, fast den här gången i en av annonserna. :P Redigerat 6 Januari 2009 av Katt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 6 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2009 (redigerat) Fick ett server fel när jag kollade min friendlist. =P Jag vet inte varför, men jag har aldrig fått ett server fel när jag använder IE7, händer bara med firefox3. Kan det vara nått med att fuska.se har något problem med firefox? Redigerat 6 Januari 2009 av Raptomex Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 6 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2009 Fick det precis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst hejhejhej Skrivet 6 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2009 (redigerat) jag använder google chrome och det blir server fel då också ''/ EDIT: nu kom det igen 16:45 :( Redigerat 6 Januari 2009 av hejhejhej Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shoobree Skrivet 6 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2009 Har aldrig fått det. Eller jo^^ Hände mig igår engång. Använder FireFox. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Payback Skrivet 7 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2009 (redigerat) Fick det nu igen :( Verkar som det är ganska mycket Serverfel på sista tiden, servern behöver nog fixas. :P Redigerat 7 Januari 2009 av Payback Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 7 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2009 Jobbar på det så ni vet, har dock haft mycket att göra de senaste dagarna. Men imorgon kommer jag ägna hela dagen åt det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 7 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2009 Jobbar på det så ni vet, har dock haft mycket att göra de senaste dagarna. Men imorgon kommer jag ägna hela dagen åt det.Då får vi ta och hoppas på en förbättring. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Payback Skrivet 7 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2009 (redigerat) Jobbar på det så ni vet, har dock haft mycket att göra de senaste dagarna. Men imorgon kommer jag ägna hela dagen åt det. Ok, vad bra :D fick just ett till: Serverfel 500 - Internt serverfel. Ett problem har uppstått med resursen som du söker efter, och därför går det inte att visa den. Redigerat 7 Januari 2009 av Payback Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 7 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2009 Fick ett vid 15:08. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.