WASD Skrivet 31 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2009 Nu kom ett. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 31 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2009 Fick ett nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 31 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2009 Fick ni det samtidigt eller med 10min mellanrum? När du fick det? Tog det lång tid för sidan att laddas och så kom det? Eller kom det direkt när du klickade på en länk eller liknande? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 31 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2009 Jag fick en halv minut innan jag skrev mitt förra inlägg, ett snabbt tryck på F5 laddade om sidan på en sekund och felet var borta Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 31 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2009 När jag fick meddelandet så tryckte jag F5, sidan laddade som vanligt och jag gick in som skrev (gjorde inget mellan). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 1 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2009 jag skrev något, sen blev det så. Tryckte bak sen funka de. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 1 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2009 fick ett när jag skulle kolla in allmänt forumet. Försvann när jag tryckte på uppdatera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 1 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2009 Kommer för mig också ofta när jag ska in på alla Övriga Forum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 1 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2009 Nu fick jag ett. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 1 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2009 Fick ett nyss. Tryckte F5 och allt blev som det skulle. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 1 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2009 Fick ett nyss. Tryckte F5 och allt blev som det skulle. Me 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 2 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2009 Asså det är nåt script som ligger och bråkar med hotellet för det värkar ha kolliderat när det utlöst av nåt konstigt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.