Nimtro Skrivet 9 December 2008 Rapport Skrivet 9 December 2008 Sverige. Min pappa är från sverige, fast min mamma är från Filippinerna. Så är halv svensk och halv fillippinsk. Citera
Legolasswe Skrivet 9 December 2008 Rapport Skrivet 9 December 2008 (redigerat) Svergie Redigerat 1 Januari 2009 av Legolasswe Citera
Rullis Skrivet 9 December 2008 Rapport Skrivet 9 December 2008 Svensk. Kusiner halv kanadensiska. Pappas kusiner är typ spanskor Och så har vi några såna där "08or" i släkten :/ Citera
NossLoad Skrivet 9 December 2008 Rapport Skrivet 9 December 2008 Jag - Svensk. (Är man född i sverige och har två halv svenska föräldrar är man väl ändå svensk?) Morsan - Halv svensk / halv australiensk. Farsan - Halv dansk / halv svensk. Citera
Gäst Mîhker Skrivet 11 December 2008 Rapport Skrivet 11 December 2008 Finland och bor i Finland. Citera
LordFelix Skrivet 13 December 2008 Rapport Skrivet 13 December 2008 Jag är från Åbo i Finland, bor fortfarande här i Finland... :) Citera
Garone Skrivet 13 December 2008 Rapport Skrivet 13 December 2008 Jag - Svensk. (Är man född i sverige och har två halv svenska föräldrar är man väl ändå svensk?) Morsan - Halv svensk / halv australiensk. Farsan - Halv dansk / halv svensk. Om du är född i Sverige. ( även om båda dina föräldrar skulle ha varit utländska ) Så skulle du klassas som svensk. Citera
Gäst Mangekyoucake Skrivet 13 December 2008 Rapport Skrivet 13 December 2008 Amerikansk, Belgisk och Svensk. Jag har även Piratblod från mammas sida. Nån Göteborgspirat som var väldigt ökänd ;_; Citera
Lander Skrivet 13 December 2008 Rapport Skrivet 13 December 2008 Sameblod från min mammas sida.(så typ så mycket svensk man kan bli) Min pappas släkt emigrerade från Ryssland eller Belgien för flera hundra år sedan. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.