Gäst hejhejhej Skrivet 9 December 2008 Rapport Dela Skrivet 9 December 2008 öst tyskland Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nimtro Skrivet 9 December 2008 Rapport Dela Skrivet 9 December 2008 Sverige. Min pappa är från sverige, fast min mamma är från Filippinerna. Så är halv svensk och halv fillippinsk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legolasswe Skrivet 9 December 2008 Rapport Dela Skrivet 9 December 2008 (redigerat) Svergie Redigerat 1 Januari 2009 av Legolasswe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 9 December 2008 Rapport Dela Skrivet 9 December 2008 Svensk. Kusiner halv kanadensiska. Pappas kusiner är typ spanskor Och så har vi några såna där "08or" i släkten :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 9 December 2008 Rapport Dela Skrivet 9 December 2008 Jag kommer från Sverige Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NossLoad Skrivet 9 December 2008 Rapport Dela Skrivet 9 December 2008 Jag - Svensk. (Är man född i sverige och har två halv svenska föräldrar är man väl ändå svensk?) Morsan - Halv svensk / halv australiensk. Farsan - Halv dansk / halv svensk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 11 December 2008 Rapport Dela Skrivet 11 December 2008 Finland och bor i Finland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LordFelix Skrivet 13 December 2008 Rapport Dela Skrivet 13 December 2008 Jag är från Åbo i Finland, bor fortfarande här i Finland... :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 13 December 2008 Rapport Dela Skrivet 13 December 2008 Sverige, stolt svensk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 13 December 2008 Rapport Dela Skrivet 13 December 2008 Jag - Svensk. (Är man född i sverige och har två halv svenska föräldrar är man väl ändå svensk?) Morsan - Halv svensk / halv australiensk. Farsan - Halv dansk / halv svensk. Om du är född i Sverige. ( även om båda dina föräldrar skulle ha varit utländska ) Så skulle du klassas som svensk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mangekyoucake Skrivet 13 December 2008 Rapport Dela Skrivet 13 December 2008 Amerikansk, Belgisk och Svensk. Jag har även Piratblod från mammas sida. Nån Göteborgspirat som var väldigt ökänd ;_; Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 13 December 2008 Rapport Dela Skrivet 13 December 2008 Sameblod från min mammas sida.(så typ så mycket svensk man kan bli) Min pappas släkt emigrerade från Ryssland eller Belgien för flera hundra år sedan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.