Johkie Skrivet 9 December 2008 Rapport Dela Skrivet 9 December 2008 (redigerat) Som mång andra säger, julskinka med farmors hemmagjorda senap :) Redigerat 9 December 2008 av Johkie Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 9 December 2008 Rapport Dela Skrivet 9 December 2008 Julskinkan och julmusten! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 9 December 2008 Rapport Dela Skrivet 9 December 2008 Julmusten ingen tvekan om saken! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 9 December 2008 Rapport Dela Skrivet 9 December 2008 iskall julmust ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 9 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 9 December 2008 Förstår inte er som säger köttbullar. Har ni inte haft nog med köttbullar hela året redan?men köttbullarna som jag äter hos min mormor på julafton är nått helt annat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 10 December 2008 Rapport Dela Skrivet 10 December 2008 Revbenen, kötbullarna, skinkan och framförallt, brunabönor ;R<3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 6 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2009 Kalkon!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaman67 Skrivet 7 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2009 korv och köttbullar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 7 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2009 Kalkon!!Jag har aldrig smakat kalkon :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 7 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2009 Köttbullarna :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 7 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2009 Kalkon!!Jag har aldrig smakat kalkon :o Det har jag. Jag tycker kalkonen, köttbullarna, revbensspjället, gröten (fast jag äter aldrig gröt på själva julbordet). Jag tror det var allt, jag äter inte så mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 7 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2009 Skinka & Prinskorv ofc Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.