prophet Skrivet 12 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2009 Nördarna tjänar mest pengar.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Encoder Skrivet 16 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2009 ge dom För f*n en smäll på käften och spring =), Det jag menar är att typ nån säger Nörd till dig ska du inte bry dig (Om man inte kan det ska man säga nörd tillbaka) :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Promethianen Skrivet 16 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2009 Som rubriken säger, alla kallar mig för nörd, och jag är inte. i 2 år i streck har jag suttit framför datorn 7h+ varje dag, men nu har jag ändrat mig, för nu förstår jag hur galet det är.. Nu är jag max 2timmar på datorn i dagen men fortfarande kallar man mig nörd? Argh inte så roligt detta.. :( :(abo, du borde spark dem på kuken, då lär dem sig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MursCruento Skrivet 4 April 2009 Rapport Dela Skrivet 4 April 2009 Nu är jag max 2timmar på datorn i dagen men fortfarande kallar man mig nörd?Skaffa dig en ny hobby, eller en till åtminstone. Är det så att du känner "f*n vad jag längtar tills jag kan spela/måste spela" eller något så är det ju ett problem, då uppfattar man en sån människa som nörd. Prata inte om spel i skolan? Något av det värsta jag vet är när vänner sncakar wow... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 4 April 2009 Rapport Dela Skrivet 4 April 2009 Nördarna tjänar mest pengar..Lol? Money aint' nothin' when yo got zE' bitchES! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mindtwistah Skrivet 5 April 2009 Rapport Dela Skrivet 5 April 2009 Nördarna tjänar mest pengar..Lol? Money aint' nothin' when yo got zE' bitchES! Money brings you "ze bitches" ;D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrSnow Skrivet 5 April 2009 Rapport Dela Skrivet 5 April 2009 Nördarna tjänar mest pengar.. Lol? Money aint' nothin' when yo got zE' bitchES! Money brings you "ze bitches" ;D Money dosnt bring you love. Only ze bitches. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 18 April 2009 Rapport Dela Skrivet 18 April 2009 Som rubriken säger, alla kallar mig för nörd, och jag är inte. i 2 år i streck har jag suttit framför datorn 7h+ varje dag, men nu har jag ändrat mig, för nu förstår jag hur galet det är.. Nu är jag max 2timmar på datorn i dagen men fortfarande kallar man mig nörd? Argh inte så roligt detta.. :( :(Why so serious? :evil: Blir kallad nörd 24/7 men jag tar det inte så seriöst utan säger t.ex "Klart man e nörd! :P " OfT: Life is to serious for me... <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fuskaren99 Skrivet 20 September 2009 Rapport Dela Skrivet 20 September 2009 Som rubriken säger, alla kallar mig för nörd, och jag är inte. i 2 år i streck har jag suttit framför datorn 7h+ varje dag, men nu har jag ändrat mig, för nu förstår jag hur galet det är.. Nu är jag max 2timmar på datorn i dagen men fortfarande kallar man mig nörd? Argh inte så roligt detta.. :( :( :angry: Håller med många andra på den här tråden IGNORERA dom så blir det tråkigt för dom att retas Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 20 September 2009 Rapport Dela Skrivet 20 September 2009 Onödig bump, låses. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg