Encoder Skrivet 16 Mars 2009 Rapport Skrivet 16 Mars 2009 ge dom För f*n en smäll på käften och spring =), Det jag menar är att typ nån säger Nörd till dig ska du inte bry dig (Om man inte kan det ska man säga nörd tillbaka) :)
Gäst Promethianen Skrivet 16 Mars 2009 Rapport Skrivet 16 Mars 2009 Som rubriken säger, alla kallar mig för nörd, och jag är inte. i 2 år i streck har jag suttit framför datorn 7h+ varje dag, men nu har jag ändrat mig, för nu förstår jag hur galet det är.. Nu är jag max 2timmar på datorn i dagen men fortfarande kallar man mig nörd? Argh inte så roligt detta.. :( :(abo, du borde spark dem på kuken, då lär dem sig
MursCruento Skrivet 4 April 2009 Rapport Skrivet 4 April 2009 Nu är jag max 2timmar på datorn i dagen men fortfarande kallar man mig nörd?Skaffa dig en ny hobby, eller en till åtminstone. Är det så att du känner "f*n vad jag längtar tills jag kan spela/måste spela" eller något så är det ju ett problem, då uppfattar man en sån människa som nörd. Prata inte om spel i skolan? Något av det värsta jag vet är när vänner sncakar wow...
Lynott Skrivet 4 April 2009 Rapport Skrivet 4 April 2009 Nördarna tjänar mest pengar..Lol? Money aint' nothin' when yo got zE' bitchES!
Gäst Mindtwistah Skrivet 5 April 2009 Rapport Skrivet 5 April 2009 Nördarna tjänar mest pengar..Lol? Money aint' nothin' when yo got zE' bitchES! Money brings you "ze bitches" ;D
MrSnow Skrivet 5 April 2009 Rapport Skrivet 5 April 2009 Nördarna tjänar mest pengar.. Lol? Money aint' nothin' when yo got zE' bitchES! Money brings you "ze bitches" ;D Money dosnt bring you love. Only ze bitches.
DjLudde Skrivet 18 April 2009 Rapport Skrivet 18 April 2009 Som rubriken säger, alla kallar mig för nörd, och jag är inte. i 2 år i streck har jag suttit framför datorn 7h+ varje dag, men nu har jag ändrat mig, för nu förstår jag hur galet det är.. Nu är jag max 2timmar på datorn i dagen men fortfarande kallar man mig nörd? Argh inte så roligt detta.. :( :(Why so serious? :evil: Blir kallad nörd 24/7 men jag tar det inte så seriöst utan säger t.ex "Klart man e nörd! :P " OfT: Life is to serious for me... <_<
Fuskaren99 Skrivet 20 September 2009 Rapport Skrivet 20 September 2009 Som rubriken säger, alla kallar mig för nörd, och jag är inte. i 2 år i streck har jag suttit framför datorn 7h+ varje dag, men nu har jag ändrat mig, för nu förstår jag hur galet det är.. Nu är jag max 2timmar på datorn i dagen men fortfarande kallar man mig nörd? Argh inte så roligt detta.. :( :( :angry: Håller med många andra på den här tråden IGNORERA dom så blir det tråkigt för dom att retas
Rekommendera inlägg