Hoppa till innehåll

Blir Kallad För Nörd


Rekommendera inlägg

  • Svar 33
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Promethianen

Som rubriken säger, alla kallar mig för nörd, och jag är inte. i 2 år i streck har jag suttit framför datorn 7h+ varje dag, men nu har jag ändrat mig, för nu förstår jag hur galet det är.. Nu är jag max 2timmar på datorn i dagen men fortfarande kallar man mig nörd? Argh inte så roligt detta.. :( :(

abo, du borde spark dem på kuken, då lär dem sig
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

Nu är jag max 2timmar på datorn i dagen men fortfarande kallar man mig nörd?

Skaffa dig en ny hobby, eller en till åtminstone. Är det så att du känner "f*n vad jag längtar tills jag kan spela/måste spela" eller något så är det ju ett problem, då uppfattar man en sån människa som nörd. Prata inte om spel i skolan? Något av det värsta jag vet är när vänner sncakar wow...
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Mindtwistah

Nördarna tjänar mest pengar..

Lol?

 

Money aint' nothin' when yo got zE' bitchES!

 

Money brings you "ze bitches" ;D
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Som rubriken säger, alla kallar mig för nörd, och jag är inte. i 2 år i streck har jag suttit framför datorn 7h+ varje dag, men nu har jag ändrat mig, för nu förstår jag hur galet det är.. Nu är jag max 2timmar på datorn i dagen men fortfarande kallar man mig nörd? Argh inte så roligt detta.. :( :(

Why so serious? :evil:

Blir kallad nörd 24/7 men jag tar det inte så seriöst utan säger t.ex "Klart man e nörd! :P "

 

OfT: Life is to serious for me... <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 5 månader senare...

Som rubriken säger, alla kallar mig för nörd, och jag är inte. i 2 år i streck har jag suttit framför datorn 7h+ varje dag, men nu har jag ändrat mig, för nu förstår jag hur galet det är.. Nu är jag max 2timmar på datorn i dagen men fortfarande kallar man mig nörd? Argh inte så roligt detta.. :( :(

:angry:

 

Håller med många andra på den här tråden IGNORERA dom så blir det tråkigt för dom att retas

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...