negR Skrivet 30 December 2008 Rapport Dela Skrivet 30 December 2008 Det är ju omöjligt att FC:a låtar... ;_; Klarar det inte ens på easy. Vet inte vad som är fel på mig. D: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 30 December 2008 Rapport Dela Skrivet 30 December 2008 Newman: Hahah :P GH2: Easy: Typ alla Medium: Bad Reputation, Shout at the devil + många fler. Hard: Vene ;D Xpert: Surrender. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fality Skrivet 31 December 2008 Rapport Dela Skrivet 31 December 2008 Slow Ride Talk Dirty to Me Mississippi Queen Bulls on Parade When You Were Young Lay Down My Name is Jonas Sabotage Reptilia Cities on Flame with Rock and Roll Closer Generation Rock Metal Heavy Lady Radio Song Ruby She Bangs the Drums Sen har jag miljontals -1 men de ända som är värda att nämna är WTtJ och Even Flow. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 1 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2009 Kom på att jag har klarat Fc på La grange på hard. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mangekyoucake Skrivet 2 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2009 Kom på att jag har klarat Fc på La grange på hard. På expert på La Grange är mitt rekord att endast ha lyckats missa 7 noter xD FC:ade About a girl nyss (L) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 2 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2009 Kom på att jag har klarat Fc på La grange på hard. På expert på La Grange är mitt rekord att endast ha lyckats missa 7 noter xD FC:ade About a girl nyss (L) Jag har med varit jävligt närma, det ända stället jag alltid missar på är direkt efter den långa noten med Starpower. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 4 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2009 Missade 3 noter på Cities with flames and rock n roll eller vad den heter på expert. Blir förbannad när sånt händer D:< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MixedStuff Skrivet 4 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2009 GH3 Easy:Alla Medium:Alla Hard:Många Expert:Några Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 11 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2009 Closer på expert Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rememberme Skrivet 7 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2009 Guitar hero 3: Easy; typ alla Medium; typ alla Hard; vet ej Expert; Slow Ride, Hit me with your Best Shot och många fler Guitar Hero World Tour: Expert; What I've Done, Livin on a Prayer, sen kommer jag inte ihåg alla andra. Det är dock inte så många andra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Duali Skrivet 8 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2009 Moonson, What ive done och about a girl Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst rsps Skrivet 2 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2009 (redigerat) på gh3 easy:TTFAF Medium:TTFAF Hard:Ingen Expert:take this life och one GH:WT easy: ingen Medium:ingen Hard: Mr. Crowley Expert: crazy train och fur elise Redigerat 2 Mars 2009 av rsps Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg