Raptomex Skrivet 19 December 2008 Rapport Dela Skrivet 19 December 2008 (redigerat) Postal är inget jämfört med Kingpin. Kingpin är ett gangster spel som släpptes under 1990-talet. Kingpin innehåller en massa saker, svordomar, slagsmål... Ursäkta, det vara bara det 2 sakerna. Kingpin innehåller en massa svordomar, grova som milda. Vad går upp emot ett slagsmål med järnrör? Jag postar nu 2 videos, första videon är alla scener, då får ni se språket som används i spelet. (Grova ord, ni har blivit varnade) ;) I den andra videon så får ni se hur ett litet slagsmål med järnrör kan se ut, jag fördrar att slåss med stora gäng lite längre fram i spelet. :P 1. 2 Redigerat 19 December 2008 av Raptomex Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 19 December 2008 Rapport Dela Skrivet 19 December 2008 oj....jo...det där var ju mycket mer våldsamt än postal spelen... NOT. De svor mycket där men fighterna var ju LÅNGT ifrån postal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 19 December 2008 Rapport Dela Skrivet 19 December 2008 oj....jo...det där var ju mycket mer våldsamt än postal spelen... NOT. De svor mycket där men fighterna var ju LÅNGT ifrån postal. Bara för att det där är den första fighten man gör i hela spelet. Blir bättre ju längre man kommer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 19 December 2008 Rapport Dela Skrivet 19 December 2008 Manhunt då? Men annars Postal 2, solklart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mangekyoucake Skrivet 19 December 2008 Rapport Dela Skrivet 19 December 2008 Harry Potter spelen är våldsamma, alla dör! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 20 December 2008 Rapport Dela Skrivet 20 December 2008 Fallout 3 är också väldigt blodigt och våldsamt lol. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 20 December 2008 Rapport Dela Skrivet 20 December 2008 Postal 2 är iaf det sjukaste jag har spelat, spelade bara en demo men kunde ändå göra följande. -Stoppa upp ett gevär i en katts röv och skjuta. -Pissa på folk -Elda upp folk -Skjuta huvet av folk så blodet sprutar, sen pissar man på deras lik -Pissa på sig själv om man brinner osv osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 20 December 2008 Rapport Dela Skrivet 20 December 2008 Spelade Postal med en kompis för några år sedan. Tror att det måste vara det våldsammaste spelet jag känner till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaman67 Skrivet 21 December 2008 Rapport Dela Skrivet 21 December 2008 Jag tror det våldsammaste spelet är Resident Evil 4 för där skjuter man ju på folk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 21 December 2008 Rapport Dela Skrivet 21 December 2008 Jag tror det våldsammaste spelet är Resident Evil 4 för där skjuter man ju på folk.Skjuter på folk? Det gör man ju i nästan alla spel ju. Postal 2 ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 21 December 2008 Rapport Dela Skrivet 21 December 2008 Definera ordet "våldsamt". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ihabba123 Skrivet 21 December 2008 Rapport Dela Skrivet 21 December 2008 Hmmm, vart kan man få tag på demot? (POSTAL 2) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.