Tilvas Skrivet 19 December 2008 Rapport Dela Skrivet 19 December 2008 Hej! är så att jag är ganska kort för min ålder och är smal har ont i tarmarna och äter inte mycket vad kan det bero på? förväntar mig inte så mycket att ni kan men doctorn säger att det inte är nåt fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mangekyoucake Skrivet 19 December 2008 Rapport Dela Skrivet 19 December 2008 Hej! är så att jag är ganska kort för min ålder och är smal har ont i tarmarna och äter inte mycket vad kan det bero på? förväntar mig inte så mycket att ni kan men doctorn säger att det inte är nåt fel Huhr gammal är du? Hur lång är du? Hur mycket väger du? Om du är smal och har ont i tarmarna skrev du ju svaret själv, "äter inte så mycket". Ät mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThinkAboutIt Skrivet 19 December 2008 Rapport Dela Skrivet 19 December 2008 Det att du inte äter mycket kan bero på att du inte är hungrig när du har lunch, middag osv. Men att du är kort och smal har väll att göra med gener (stavning?) och antagligen för att du inte äter så mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 19 December 2008 Rapport Dela Skrivet 19 December 2008 Hej! är så att jag är ganska kort för min ålder och är smal har ont i tarmarna och äter inte mycket vad kan det bero på? förväntar mig inte så mycket att ni kan men doctorn säger att det inte är nåt fel Säger doktorn att det inte är något fel är det oftast inget fel, oroa dig inte så länge det inte är krisig smärta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 20 December 2008 Rapport Dela Skrivet 20 December 2008 För mycket dator, för lite sport, för lite mat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 20 December 2008 Rapport Dela Skrivet 20 December 2008 Hej! är så att jag är ganska kort för min ålder och är smal har ont i tarmarna och äter inte mycket vad kan det bero på? förväntar mig inte så mycket att ni kan men doctorn säger att det inte är nåt fel Gluten allergi? En RL bekant till mig var extremt liten och smal även fast han åt mycket och det visade sig att han var intolerant mot gluten. Hans tarmar hade också tagit skada eftersom han hade ätit gluten produkter i flera år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 20 December 2008 Rapport Dela Skrivet 20 December 2008 om man äter dåligt blir man kort och smal:D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 20 December 2008 Rapport Dela Skrivet 20 December 2008 om man äter dåligt blir man kort och smal:DHar du kommit i puberteten än? Om inte så vänta lite bara, sen kommer du att växa som f*n ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mindtwistah Skrivet 20 December 2008 Rapport Dela Skrivet 20 December 2008 Att du är kort och smal är nog för att du äter för lite. Ont i tarmarna kan också vara det, typ att dem inte får in så mycket näring dem behöver. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 20 December 2008 Rapport Dela Skrivet 20 December 2008 (redigerat) Att man är kort beror inte på att man äter för lite. -_- Visst växer man kanske snabbare om man äter mer under sina växande år, men alla når ju sin egen förutbestämda längd förr eller senare. Redigerat 20 December 2008 av Fruktnystan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mindtwistah Skrivet 20 December 2008 Rapport Dela Skrivet 20 December 2008 Att man är kort beror inte på att man äter för lite. -_- Visst växer man kanske snabbare om man äter mer under sina växande år, men alla når ju sin egen förutbestämda längd förr eller senare. Att man är kort kan visst bero på att man äter för lite.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 20 December 2008 Rapport Dela Skrivet 20 December 2008 kan bero på mkt. du äter kanske för lite. du kanske inte tål mejeri produkter eller ngt fel på tarmarna, gå till läkaren och ät ett äpple :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.