unix Skrivet 13 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2009 Rsbot sidan moste bli fixad, annars kan jag inte lagga upp nora lankar. Ni for SVN:a den upp solange. / pain. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Samlan Skrivet 13 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2009 Rsbot sidan moste bli fixad, annars kan jag inte lagga upp nora lankar. Ni for SVN:a den upp solange. / pain. Det är väl alltid samma länkar? :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hosk Skrivet 14 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2009 hur SVN updatar man? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RPG-Master Skrivet 14 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2009 Jag måste säga att jag är lite förvånad hur mycket min bot har spridit sig här :P Sidan krånglar ganska mycket nu, jag håller på att flytta över den till en ny server (nuvarande är skit). Tänkte bara att det kan vara bra att posta det här då jag får hundratals mail varje dag om det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 14 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2009 Jag måste säga att jag är lite förvånad hur mycket min bot har spridit sig här :P Sidan krånglar ganska mycket nu, jag håller på att flytta över den till en ny server (nuvarande är skit). Tänkte bara att det kan vara bra att posta det här då jag får hundratals mail varje dag om det.Haha :P Ganska många som spelar rs. Sidan har varit nere JÄKLIGT länge typ.. 1 vecka? :| Hoppas den blir fixad snart. - pain. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RPG-Master Skrivet 15 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2009 (redigerat) Jag måste säga att jag är lite förvånad hur mycket min bot har spridit sig här :P Sidan krånglar ganska mycket nu, jag håller på att flytta över den till en ny server (nuvarande är skit). Tänkte bara att det kan vara bra att posta det här då jag får hundratals mail varje dag om det.Haha :P Ganska många som spelar rs. Sidan har varit nere JÄKLIGT länge typ.. 1 vecka? :| Hoppas den blir fixad snart. - pain. Mjo, han som tagit på sig jobbet att sköta serveradministreringen (ins3) är ganska upptagen irl just nu, så han har inte tid att fixa med sidan. EDIT: Sidan är tillbaka på en ny VPS nu (dvs, den fungerar igen) Redigerat 15 Februari 2009 av RPG-Master Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 15 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2009 Jag måste säga att jag är lite förvånad hur mycket min bot har spridit sig här :P Sidan krånglar ganska mycket nu, jag håller på att flytta över den till en ny server (nuvarande är skit). Tänkte bara att det kan vara bra att posta det här då jag får hundratals mail varje dag om det. Haha :P Ganska många som spelar rs. Sidan har varit nere JÄKLIGT länge typ.. 1 vecka? :| Hoppas den blir fixad snart. - pain. Mjo, han som tagit på sig jobbet att sköta serveradministreringen (ins3) är ganska upptagen irl just nu, så han har inte tid att fixa med sidan. EDIT: Sidan är tillbaka på en ny VPS nu (dvs, den fungerar igen) Ah, vet det. Snackar med Aelin om det. Står att sidan inte är tillänglig nu. >__<' Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 17 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2009 Jag måste säga att jag är lite förvånad hur mycket min bot har spridit sig här :P Sidan krånglar ganska mycket nu, jag håller på att flytta över den till en ny server (nuvarande är skit). Tänkte bara att det kan vara bra att posta det här då jag får hundratals mail varje dag om det. Haha :P Ganska många som spelar rs. Sidan har varit nere JÄKLIGT länge typ.. 1 vecka? :| Hoppas den blir fixad snart. - pain. Mjo, han som tagit på sig jobbet att sköta serveradministreringen (ins3) är ganska upptagen irl just nu, så han har inte tid att fixa med sidan. EDIT: Sidan är tillbaka på en ny VPS nu (dvs, den fungerar igen) Länk? Kan inte hitta den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 18 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2009 Kan man få bevis på att membs bara får 10 dagars ban? :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 18 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2009 Har använt botten i kanske 10 timmar totalt. Bara huggit iron, snart 60 mining :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Denisb Skrivet 18 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2009 Jag har den nya version ^^ Fick den när sidan funkade typ för 2 - 4 dagar sen. Orkar inte ladda upp den men använd SVN det är inte så svårt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 18 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2009 Ofta en svensk har gjort Rsboten?`:) Aja, När kommer nya länken upp då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg