Organism Skrivet 28 December 2008 Rapport Dela Skrivet 28 December 2008 name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object> "> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object> " type="application/x-shockwave-flash" width="425" height="350"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilmerx.tk Skrivet 28 December 2008 Rapport Dela Skrivet 28 December 2008 Följande solon går inte att beskriva, hur djupt jag än gräver i hjärtat: Men bäst av alla är ändå nedanstående: http://www.youtube.com/watch?v=icIygHdSGFc...feature=related Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mangekyoucake Skrivet 28 December 2008 Rapport Dela Skrivet 28 December 2008 Följande solon går inte att beskriva, hur djupt jag än gräver i hjärtat: Men bäst av alla är ändå nedanstående: http://www.youtube.com/watch?v=icIygHdSGFc...feature=related Inte så bra. Cliffs of Dover är mysigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fality Skrivet 29 December 2008 Rapport Dela Skrivet 29 December 2008 Det beror ju helt o hållet på vad du letar efter? Teknik, speed, själ etc. Så jag kan tyvärr inte svara på frågan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 29 December 2008 Rapport Dela Skrivet 29 December 2008 Ofc Det är basen jag menar =) Inte så bra kvalite men i alla fall. Favoriterna just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 29 December 2008 Rapport Dela Skrivet 29 December 2008 Joey jordisons trum solo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 29 December 2008 Rapport Dela Skrivet 29 December 2008 Ofc Det är basen jag menar =) Inte så bra kvalite men i alla fall. Favoriterna just nu. Hey Joe teeth solo och bakom ryggen är bara för KUNG! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 30 December 2008 Rapport Dela Skrivet 30 December 2008 jimmy hedrix. along the watchtower. kanske inte så mkt solo men bra och skön att lyssna på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 30 December 2008 Rapport Dela Skrivet 30 December 2008 Älskar solot i Shout At The Devil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 30 December 2008 Rapport Dela Skrivet 30 December 2008 Det beror ju helt o hållet på vad du letar efter? Teknik, speed, själ etc. Så jag kan tyvärr inte svara på frågan.Ett bra solo måste innehålla känsla, för annars låter det förjävligt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chainsawkitten Skrivet 1 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2009 Violinsolot i ASP - Werben. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Member Skrivet 6 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2009 Megadeth's solo i låten Holy Wars. Gillar väldigt mycket början av låten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.