Garone Skrivet 27 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2009 ja vet att ja inte e riktigt så bra, men ja ritade denna på ett antal bild lektioner när ja var helt galen in guitar hero =/ förlåt för att den e lite suddig =/ Är det någon speciell låt? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 27 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2009 ja vet att ja inte e riktigt så bra, men ja ritade denna på ett antal bild lektioner när ja var helt galen in guitar hero =/ förlåt för att den e lite suddig =/ Är det någon speciell låt? :P försökte göra den till victory solo r i the devil went down to georgia, men de blev 4 fler noter än va ja hade tänkt, så ja bara slumpade fram de 4 sista Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikaman Skrivet 27 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2009 (redigerat) censurerade den för att inte receeva b& Redigerat 27 Februari 2009 av Pikaman Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 28 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2009 (redigerat) censurerade den för att inte receeva b&snygg =) Redigerat 28 Februari 2009 av Pelleelle Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 28 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2009 Måste bara säga det,f*n vad många det är som verkligen kan rita.Jag är skit kass på att rita ändå har jag VG i bild :S. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 28 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2009 Några riktigt gamla bilder! Gjorde dom för 4 år sedan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Member Skrivet 28 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2009 Några riktigt gamla bilder! Gjorde dom för 4 år sedan! Oh, vilka klassiker. (: Dragon Ball. Bra jobbat, skiter i när de gjordes, det snygga räknas! D: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 28 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2009 Folk brukar säga att jag ritar bra, men nu känner jag mig helt värdelös. >_< Har ritat en bild i skolan som jag blev rätt nöjd med, kommer med bild efter lovet. ;) Den bilden räknades tydligen som klotter (hade ritat den på ett bord), så jag var tvungen att sudda bort den. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 28 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2009 Tar en request. Första bästa. (om någon vill) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 28 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2009 Tar en request. Första bästa. (om någon vill) Jimi Hendrix! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 1 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2009 censurerade den för att inte receeva b& Tror jag känner igen henne, undra om vi inte träffades förra året nånstans .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JePPe9 Skrivet 1 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2009 dom här gjorde jag med GIMP 2 idag. den som det står viko550 på var på nån tävling -.- lol Snap1.bmp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.