Windnoob Skrivet 9 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2009 Hemskt scenario, gymnastik + shorts + dans + stånd= :( I totally agree...OT: Antar väl du ska hålla dig.. om du har riktig hård bonge ska du inte röra på dig hastigt, penisen kommer bara flyga upp igen, tänk inte på de så försvinner det ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 10 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2009 ganska vanligt i puberteten.... ta på dig stenkalsonger, bygg en bur, gå in på toa och onanera så han slaknar eller ha tighta byxor. tänk inte på så mycket snusk! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LIRARN8 Skrivet 14 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2009 skär av KUKEN så den blir 2 cm så ser ingen att du har stån men dem ser inte kuken för den delen heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChunLi Skrivet 14 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2009 Jag får stånd hela tiden var jag än är även om jag inte ens e upphetsad :S Och på pinsama ställen som i skolan vet jag inte vad jag ska göra Något tips på hur jag ska dölja det ? Nu vet ju jag inte hur lång din schlong är, men det bästa är att gömma ollonet under bältet, och släppa lite på bältet så att inte du får ont. Märks inte alls, sitter i skolan med en hard-on just nu.. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 15 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2009 Det känns som om den här tråden har lite för mycket off-topic. Lite för mycket driv med personen som skapat tråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 17 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2009 Det känns som om den här tråden har lite för mycket off-topic. Lite för mycket driv med personen som skapat tråden.Då kommer jag med min moderator-status och säger att ni får varningar om ni fortsätter gå off-topic så brukar det sluta ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dyomal Skrivet 17 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2009 Stånd är rätt härligt men fråga en äcklig kompis om han vill smeka och suga lite på snöppen din så går det nog öveeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer................... http://www.piedeliek.nl/Master%20Yoda.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Member Skrivet 18 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2009 Man får stånd när man tänker på något överhetsande, det är normalt med killar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 18 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2009 Man får stånd när man tänker på något överhetsande, det är normalt med killar. No Shit!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst caru Skrivet 19 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2009 Stånd är rätt härligt men fråga en äcklig kompis om han vill smeka och suga lite på snöppen din så går det nog öveeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer................... http://www.piedeliek.nl/Master%20Yoda.jpg Men sluta med det där. Du borde va 80% varnad av dina OffTopic inlägg. Men iaf.... Låt det va, mitt råd :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 19 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2009 Man får stånd när man tänker på något överhetsande, det är normalt med killar. No Shit!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 20 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2009 Man får stånd när man tänker på något överhetsande, det är normalt med killar. Shit! Sherlock is in the house. Ett tips på att dölja det hela är att ha jeans : > Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.