MentalogisT Skrivet 13 April 2009 Rapport Dela Skrivet 13 April 2009 (redigerat) Asså, man kunde ju bara höra publiken, du skulle bli MYCKET omtyckt i tv och vara publikdragare. Men nu är det ju så att Bert, Perrelli och den andra bögen inte förstår vad vi normala människor tycker om. Jovisst, bröst implantat, fetthakor och bögscener kan väl vara kul, men inte imitationer. Nehe, då ska perrelli sitta och tryck grön knapp för varenda 9 - åring som sjunger Spice Girls eller liknande. Jag tror inte sverige har fattat att om man nu ska vara bra/känd på nåt, då ska det verkligen vara bra på det. Tex Carolina Gynning behöver bara byta storlek på skorna så blir väl Aftonbladet eller Expressen hyperaktiva och skriver 5 sidor bara om detta fenomen som har skakat sverige. Nejmen herregud, sverige har sjunkigt sjukt lågt. De vet ju f*n inte ens vad talang är? Det är SJUKT skamligt. Förlåt nu för grammatikfel och felstavningar, (om det finns några) skrev lite hastigt .. Redigerat 13 April 2009 av Raeven Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 13 April 2009 Rapport Dela Skrivet 13 April 2009 Lol.. Jag håller med så j*vla hårt, vart ända ord var sant.. Dem trycker grön knapp till varenda jävel, men när du kmr, och alla jublar, så ska dem f*n trycka nej.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 13 April 2009 Rapport Dela Skrivet 13 April 2009 Varför sitter ens Perelli i juryn? Hon är totalt värdelös OnT: Förstår verkligen inte varför de inte skickade dig vidare ;s. De skickade vidare en kille på 9 år som cyklade runt i cirklar på en enhjuling medan han jonglerade men inte dig?!?! Fy f*n asså. Dom vet f*n inte vad underhållning är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 13 April 2009 Rapport Dela Skrivet 13 April 2009 Ja... Och Bert, j*vla noob han är <_< Sätter sina feta fingrar på röda knappen hela tiden, bryr sig inte änns om att titta... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baranoi Skrivet 13 April 2009 Rapport Dela Skrivet 13 April 2009 Mr Burns alltså... Party-trick #1! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 14 April 2009 Rapport Dela Skrivet 14 April 2009 Mr Burns alltså... Party-trick #1!Håller med! Petter, du måste vara riktigt bra på att underhålla polarna på fester med dina imitationer :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SoulOfDeath Skrivet 15 April 2009 Rapport Dela Skrivet 15 April 2009 Asså as-bra imitationer! Du är den bästa jag hört som försökt imitera Simpsons-karaktärer. Mycket bra! Job well done! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MasterOfPette Skrivet 21 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 21 April 2009 okej mina vänner (och ovänner för dom som gillar det bättre)... nu sitter jag och planerar det ultimata Petter-klippet.. jag ska på ren svenska söka f*n överallt på internet efter röster av olika slag som jag kan imitera hyfsat... så får vi se hur många det blir.. jag kommer säkert tröttna efter ett tag..haha, men ska göra ett litet försök då det tar så rätt lång tid att göra! det som är svårt är att veta vad jag ska imitera, så därför frågar jag er om lite tips.. har ni några röster ni tror jag skulle kunna göra eller så! vore kul att höra.. och/eller om ni har några önskemål! gärna fler spel än age of empires =) så.. kom med tips!! nu ska vi underhållas!! your friend/Petter Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aeyz Skrivet 26 April 2009 Rapport Dela Skrivet 26 April 2009 Du är skitgrym! 10/10! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 26 April 2009 Rapport Dela Skrivet 26 April 2009 Tja, du kan ju alltid bli bättre på "Spelrösterna". Tyckte Age of Empires var skit cool ^^ Annars finns den miljontals personer du kan härma. Du kan ta reda på vilka röster uppskattar. Såklart ska det vara personer alla känner till, för annars kan det bli lite värre ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jk78ki Skrivet 11 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2009 (redigerat) För er som ej sett det: http://tv4play.se/noje_och_humor/talang?vi...artment=2.34566 :D ASSA BRA GJORT ALLTIHOPPA!!! :D Skit i juryn dom är lite dumma ibland. ;) :angry: Redigerat 11 Maj 2009 av nicko332 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 11 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2009 okej mina vänner (och ovänner för dom som gillar det bättre)... nu sitter jag och planerar det ultimata Petter-klippet.. jag ska på ren svenska söka f*n överallt på internet efter röster av olika slag som jag kan imitera hyfsat... så får vi se hur många det blir.. jag kommer säkert tröttna efter ett tag..haha, men ska göra ett litet försök då det tar så rätt lång tid att göra! det som är svårt är att veta vad jag ska imitera, så därför frågar jag er om lite tips.. har ni några röster ni tror jag skulle kunna göra eller så! vore kul att höra.. och/eller om ni har några önskemål! gärna fler spel än age of empires =) så.. kom med tips!! nu ska vi underhållas!! your friend/Petter Warcraft 2 eller 3 är ju bra spel att imitera... du kan ju pröva Tony richardsson också... och kanske....nån mer ;: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.