williamren Skrivet 29 November 2010 Rapport Dela Skrivet 29 November 2010 *text*Välkommen tillbaka, kul med lite längre inlägg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 29 November 2010 Rapport Dela Skrivet 29 November 2010 Har klarat Assasins creed, och ska börja lira Bioshock nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 29 November 2010 Rapport Dela Skrivet 29 November 2010 Har laddat ner New Revolution-dlc'n till Borderlands. Funderar på att spela den :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 29 November 2010 Rapport Dela Skrivet 29 November 2010 Fuck, värkar som att Steam har lite problem med Mount & Blade: Warband nycklarna, får hoppas att de fixar det snart så att jag kan spela hela versionen istället för trialen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 2 December 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 2 December 2010 Man tackar! Idag för första gången på drygt ca 5 månader fick jag känna Xbox 360 kontrollen i mina händer igen. Grabbarna i huset där jag bor inkasserade en Xbox 360 med FIFA10 och Black Ops. Blev obesegrad i 6 raka matcher mot mina europeiska vänner, så lite stolt över sina FIFA-skills fick man vara. Sen körde jag och en polare lite co-operate play i Black Ops. Riktigt gött att få känna på det igen. Vi körde zombie mode, mejade ner ett par zombies tillsammans. Självklart hade man tekniken kvar sedan Modern Warfare 2. Känslan var tillbala. Fick testa Black Ops för lite för att uttala mig om resten av spelet. Det får vänta tills jag kommer hem då jag kan lägga tassarna på ett eget exemplar! http://files.g4tv.com/ImageDb3/247127_S/First-Call-of-Duty-Black-Ops-Nintendo-DS-Details-Revealed.jpg På återseende! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 2 December 2010 Rapport Dela Skrivet 2 December 2010 Kul The Moose, usch vad tråkigt att inte kunnat känna på en kontroll på 5 månader! OnT: Half-life 2 deathmatch, hemska stats... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 2 December 2010 Rapport Dela Skrivet 2 December 2010 Ska lira Fifa 11 nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eXtremE Skrivet 2 December 2010 Rapport Dela Skrivet 2 December 2010 Lirat massa cod4. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 2 December 2010 Rapport Dela Skrivet 2 December 2010 MASSIVE TEXT!Välkommen tillbaka. :) OnT: Lirade lite Black Ops med en polare och insåg hur mycket talang jag hade för spelet! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 4 December 2010 Rapport Dela Skrivet 4 December 2010 Prövat AC: Brotherhood hos en kompis, gjort några achievements på Turtles in Time, lånat Tomb Raider Underworld. Har lite fullt upp just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 4 December 2010 Rapport Dela Skrivet 4 December 2010 Prövat AC: Brotherhood hos en kompis, gjort några achievements på Turtles in Time, lånat Tomb Raider Underworld. Har lite fullt upp just nu. <3ade AC2, så är Brotherhood nå bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 4 December 2010 Rapport Dela Skrivet 4 December 2010 42.5 timmar in i Star Ocean: TLH 210/1000G. Motherfucker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.