Musten Skrivet 31 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2011 Kör lite Ocarina of Time på emulator och livestreamar för några polare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 1 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2011 Har ÄNTLIGEN kommit hem från semestern och ska nu börja gibba HoN. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 1 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2011 Försöker levla min Rogue på WoW. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 1 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2011 Försöker? :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 1 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2011 Är ju tråkigt som stryk i låg lvl, knappt så att man orkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 1 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2011 Dampar i Just Cause 2 xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 1 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2011 (redigerat) Håller på med Zombie Genocide Master achievement'en på Dead Rising 2. Det är att döda 72000 zombies.Är på ungefär 20500 kills just nu, det går bra hittills. EDIT: Är på 33000 kills just nu, men jag har stängt av nu. Ska fortsätta imorn för det blir väldigt långtråkigt. EDIT2: 43000 kills.54000 kills nu. Behövs bara 18000 till. Nu ska jag spela Left 4 Dead 2 campaign tror jag. Redigerat 1 Augusti 2011 av 360Xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 1 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2011 54000 kills nu. Behövs bara 18000 till. Nu ska jag spela Left 4 Dead 2 campaign tror jag.ÖJ, får man vara med på L4D ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 1 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2011 Minecraft nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 2 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2011 Körde nyss lite "Cat and Mouse" i TDU2. Skulle recordat :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rovarkungen Skrivet 3 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2011 Kör som Brunswick i Europa Universalis 3. Försöker ena Tyskland men min Infamy är så satans hög. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 3 Augusti 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2011 Jag känner mig på gång igen! Efter att Rouge Galaxy, The Bouncer och Tenchu Wrath of Heaven till Ps2 kom i brevlådan idag väcktes direkt spelsuget! Vi har precis tagit stegen in i Augusti och äntligen, äntligen börjar jag lira igen. Jag har "byggt" upp en liten Playstation 2 hörna framför sängen där jag nu ska plöja igenom lite spel tänkte jag. Jag började precis med Tenchu Wrath of Heaven. Aldrig har jag stiftat mig bekant med spelserien innan utan börjar helt enkelt som en n00b. Tenchu verkar vara lite som schack, man måste vara klok och planera sina drag långa vägar innan man utför dom. Vilket jag märkte med Tenchu Wrath of Heaven som redan i första uppdraget kändes svårt. Men efter någon timmes spelande kom man in i det och föredrog stealth istället för att hack'n'slasha sig igenom det som inte är ens är möjligt. Huvudpersonen Rikimaru. På mitt 3:e försök klarade jag av första uppdraget och var dessutom lite smått stolt över mig själv som vanligtvis tappar lusten efter att frustrationen tagit över. Men så var inte fallet idag. Jag tog min tid, njöt, började om. Är ledig imorgon och planerar att stiga upp tidigt och ta mig an det andra uppdraget i Tenchu Wrath of Heaven! Droppa gärna några ord i kommentatorsfältet nedan ni som vet lite om Tenchu och varför ni gillar/ogillar spelserien. God förmiddag Fuska! ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.