Layton Skrivet 14 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2011 Smyger på Filch i Harry Potter och de vises sten. Samt att jag precis bokat Skyrim som kommer ut i november! Yay! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 14 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2011 Ska boka några spel. Batman Arkham City, Rage, Saints Row 3, Dead Island och kanske Skyrim. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
frasse95 Skrivet 14 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2011 går vilse i minecraft och spelet frös förlorade just 15 diamanter -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 14 Augusti 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2011 (redigerat) På senaste har jag myst ner mig i min Playstation 2 hörna och spelat igenom ett spel vid namn The Bouncer. För er som aldrig hört talas om spelet så har ni inte direkt missat något. The Bouncer är från 2000, 11 år på nacken men vinner ingen sympati fån mig ändå. Spelet tog mig en och en halvtimme att spela ut och jag spenderade nog mer tid med att titta på cutscenes att att faktiskt spela med vad som kändes som en urkass Tekken kopierad spelkontroll och grafik. Man spelar som en dörrvakr och en tjej på krogen man jobbar på blir kidnappad av badguys och en och en halvtimme senare har du henne i dina armar igen. Plockade upp Scribblenauts som stått och dammat i ett halvår. Klarade ut alla återstående pussel jag hade kvar från värld 8 till 10. Jag jag kollade på en walkthrough. Redigerat 14 Augusti 2011 av The Moose Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apakalsong Skrivet 16 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2011 F.3.A.R. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 16 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2011 Fallout New Vegas, äntligen. Lite buggigt (á la Fallout 3), men definitivt något jag kan leva med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 16 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2011 Spelar Age of Empires Online :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bart1 Skrivet 16 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2011 Spelar minecraft, Just nu så matar jag min vargflock som hade tagit skada av kaktusar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 16 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2011 Kör över folk i slow-motion på GTA: BoGT. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 17 Augusti 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2011 Den första nya planeten vid namn Juraika besöks nu i Rogue Galaxy. Det är en planet med kvavt syre och täta djunglar. Insekts liknande varelser tas spontant an så fort dessa dyker upp. Djungeln blir tätare och tätare i jakten på s.k firefruit som behövs som bränsle för den kraschade farkosten mitt team färdats i. Uppdraget och målet är att komma till Burkaqua Village för att komma åt firefruits där även hotfulla infödingar sägs hålla till. Resan dit fortsätter samtidigt som vi stöter på spelets andra boss, Mud Whooper. Fick ner rackarn på tredje försöket efter att ha insett hur mycket skada Lilika Rhyza pilbåge gör på avstånd. Lilika Rhyza som ansluter precis innan Mud Whoopern bemöts Natten är ung och jag ger mig inte förrän jag tagit mig ut ur djungeln! På återseende. [smile] Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 17 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2011 Nyss köpt Red Orchestra: Ostfront och förbeställt Red Orchestra 2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 17 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2011 Levlar Troll drood på WoW ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.