Gudas Skrivet 4 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2013 Slänger mig fram och tillbaka med skitnödigt ansikte i Max Payne Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Horizon Skrivet 4 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2013 Har spelat lite Team Fortress 2 idag efter ett långt uppehåll, då märkte jag att Loopen var inne på samma server :3 Det gick ju så klart åt helvete så jag stängde av skiten efter ett tag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xxUltimatExx Skrivet 4 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2013 dödar en massa britter i AC3 :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 4 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2013 (redigerat) Är på sista minnet i Assassin's Creed I Redigerat 4 Januari 2013 av Dave37 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 6 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2013 Slår ner psykfall i Batman: AA. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 6 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2013 Har lagt ner många timmar på Assassin's creed II idag. 8 timmar närmare bestämt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 12 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2013 Dödar nazi-zombies i BO1. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 12 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2013 Erövrar världen i diverse Total War-spel! :medieval: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 12 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2013 Åker runt som en dåre med fyrhjulingar och bilar i Far Cry 3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 12 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2013 Jag spränger saker i Battlefield 3, mycket amusing och runk bör jaug säg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 22 Januari 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2013 Assassins creed 2 just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 23 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2013 Precis klarat av Batman: AA som jag ägt i ett antal år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.