zazaza Skrivet 15 November 2009 Rapport Dela Skrivet 15 November 2009 Försöker bli så ond som möjligt på fable 2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 15 November 2009 Rapport Dela Skrivet 15 November 2009 Slaktar zombies i L4D.Blev dock ägd av en Tank när jag försökte klara en kampanj på Expert :S. Tog flera gånger innan jag klarade det. Kommer du köpa Left 4 Dead 2 på torsdag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 15 November 2009 Rapport Dela Skrivet 15 November 2009 Omger mig av folk som vill följa med på mina äventyr i Dragon Age Origins. Har 6st partymembers än så länge, kanske onödigt med så många med tanke på att man bara kan ha 3st med sig samtidigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 15 November 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 15 November 2009 100 pages!!! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legolasswe Skrivet 15 November 2009 Rapport Dela Skrivet 15 November 2009 Slaktar zombies i L4D.Blev dock ägd av en Tank när jag försökte klara en kampanj på Expert :S. Tog flera gånger innan jag klarade det. Kommer du köpa Left 4 Dead 2 på torsdag? Självklart :). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 15 November 2009 Rapport Dela Skrivet 15 November 2009 Omger mig av folk som vill följa med på mina äventyr i Dragon Age Origins. Har 6st partymembers än så länge, kanske onödigt med så många med tanke på att man bara kan ha 3st med sig samtidigt.Det skadar inte med fler. Vissa quester behöver särskilda personer och vissa quester kan vissa inte följa med på. Senare kommer alla dina kompisar springa runt och hjälpa dig så ta med alla du hittar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 16 November 2009 Rapport Dela Skrivet 16 November 2009 (redigerat) Omger mig av folk som vill följa med på mina äventyr i Dragon Age Origins. Har 6st partymembers än så länge, kanske onödigt med så många med tanke på att man bara kan ha 3st med sig samtidigt.Det skadar inte med fler. Vissa quester behöver särskilda personer och vissa quester kan vissa inte följa med på. Senare kommer alla dina kompisar springa runt och hjälpa dig så ta med alla du hittar. Jepp, och det kommer fler. Jag har för mig att det finns nio eller tio stycken totalt, men i slutet lär man välja mellan (extreme spoiler ahead) Alistair eller Loghain . Fast alla suger ändå utom Shale, Wynne och Leliana. Redigerat 16 November 2009 av Fruktnystan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Adolfus Skrivet 16 November 2009 Rapport Dela Skrivet 16 November 2009 Startade precis mitt 360, skall nog spela lite Fallout eller SCIV. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vega Skrivet 16 November 2009 Rapport Dela Skrivet 16 November 2009 Battlefield 1942 med Desert Combat mod. :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lillasyst3r Skrivet 16 November 2009 Rapport Dela Skrivet 16 November 2009 Blir "boostad" i borderlands :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 16 November 2009 Rapport Dela Skrivet 16 November 2009 Omger mig av folk som vill följa med på mina äventyr i Dragon Age Origins. Har 6st partymembers än så länge, kanske onödigt med så många med tanke på att man bara kan ha 3st med sig samtidigt. Det skadar inte med fler. Vissa quester behöver särskilda personer och vissa quester kan vissa inte följa med på. Senare kommer alla dina kompisar springa runt och hjälpa dig så ta med alla du hittar. Jepp, och det kommer fler. Jag har för mig att det finns nio eller tio stycken totalt, men i slutet lär man välja mellan (extreme spoiler ahead) Alistair eller Loghain . Fast alla suger ändå utom Shale, Wynne och Leliana. Hur är Leliana bättre än Zevran ? :-p Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 16 November 2009 Rapport Dela Skrivet 16 November 2009 Omger mig av folk som vill följa med på mina äventyr i Dragon Age Origins. Har 6st partymembers än så länge, kanske onödigt med så många med tanke på att man bara kan ha 3st med sig samtidigt. Det skadar inte med fler. Vissa quester behöver särskilda personer och vissa quester kan vissa inte följa med på. Senare kommer alla dina kompisar springa runt och hjälpa dig så ta med alla du hittar. Jepp, och det kommer fler. Jag har för mig att det finns nio eller tio stycken totalt, men i slutet lär man välja mellan (extreme spoiler ahead) Alistair eller Loghain . Fast alla suger ändå utom Shale, Wynne och Leliana. Wynne...är inte det den där magen som hjälper till när man ska återerövra tornet där The Circle håller till? Isåfall vart jag tvungen att döda henne på grund av ett missförstånd xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.