SNUFFINATOR Skrivet 6 December 2009 Rapport Dela Skrivet 6 December 2009 Snart högsta leveln i Mw2. ^^Fy fään vad du nördat det hör jag OoFörsöker få internet att funka så att jag kan spela några clan matches i crossfire. Internet hoppar, det går på, stängs av efter 1 minut och kommer på igen efter 20 sekunder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 6 December 2009 Rapport Dela Skrivet 6 December 2009 haha^^ Ska prestiga snart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 6 December 2009 Rapport Dela Skrivet 6 December 2009 Installerar Zombie panic!Source, spelar även som soldier i tf2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 6 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 6 December 2009 Avslutade helgens spelande med en välförtjänt vinst i FIFA10! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 6 December 2009 Rapport Dela Skrivet 6 December 2009 Packade just upp min nya dator vilket betyder att nedladdningen av GTA IV, COD MW2 är i kurs! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joko Skrivet 7 December 2009 Rapport Dela Skrivet 7 December 2009 Lirar Dragon age Orgins non-stop 8) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 7 December 2009 Rapport Dela Skrivet 7 December 2009 haha^^ Ska prestiga snart. NEEEEJ, jag är bara 61! D: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 7 December 2009 Rapport Dela Skrivet 7 December 2009 *Skaffade Cod MW2 idag* Blir nog till att lira singleplayer först sen ska man dra ut i den verkliga världen på internet:D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legolasswe Skrivet 7 December 2009 Rapport Dela Skrivet 7 December 2009 (redigerat) Håller på och spelar lite i GTA San Andreas.Flyger från hustak i bilar med en super fart mod och landar på människor och lita annat sånt trevligt. Redigerat 7 December 2009 av Legolasswe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 7 December 2009 Rapport Dela Skrivet 7 December 2009 Spelade från 34 till 42 natten till idag på CoD:MW2 och tänker ta mig upp till 50 idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 7 December 2009 Rapport Dela Skrivet 7 December 2009 Spelar som Zombie i Zombie panic! Source Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 7 December 2009 Rapport Dela Skrivet 7 December 2009 *Skaffade Cod MW2 idag* Blir nog till att lira singleplayer först sen ska man dra ut i den verkliga världen på internet:DKöpte också det idag och har precis klarat SP. Ska testa MP om en stund :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.