Rullis Skrivet 7 December 2009 Rapport Dela Skrivet 7 December 2009 körde precis HoN 3v3. blev lite feedad i början sådär, skaffade runed axe. sen helt plötsligt fick man hack n slash också och snart efter shieldbreaker. så jävla kul! :D fick 28/5/6 i slutet lr dyl Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 8 December 2009 Rapport Dela Skrivet 8 December 2009 *Skaffade Cod MW2 idag* Blir nog till att lira singleplayer först sen ska man dra ut i den verkliga världen på internet:DKöpte också det idag och har precis klarat SP. Ska testa MP om en stund :) Hehe, har gjort 5 missions typ. Ska spela lite nu :) jag lirar på Regular eftersom min dator e lite cp när det gäller att hålla en stadig FPS... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 8 December 2009 Rapport Dela Skrivet 8 December 2009 Har gjort en ny clan, nu levlar jag upp vete Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 8 December 2009 Rapport Dela Skrivet 8 December 2009 (redigerat) Har hänt mig 3 ggr sen jag installerade det:( Sen så disconnectas man från servern. Redigerat 8 December 2009 av 90LIVE Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 8 December 2009 Rapport Dela Skrivet 8 December 2009 (redigerat) MILD SPOILERWARNING Sen äventyret slutade förra gången så har det hänt väldigt mycket, och jag anser att bilder säger mer än tusen ord. (Klicka på bilderna för att förstora.) http://i.imagehost.org/t/0289/Malcolm2_273.jpg Efter att ett par smyg-blodmagiker fått för sig att ställa sig upp mot de heliga riddarnas förtryck så har kaosuppstått. Nästan hela cirkeln har transformerats till förvrängda missfoster som nu patrullerar cirkelns många hallar. De heliga riddare som överlevt attacken har tagit sig till första våningen och barrikaderat alla dörrar som leder till de högre våningarna. Utan några andra valmöjligheter just nu så väntar de nervöst på besked om att få bruka den s.k "Right of Annulment" vilket innebär att de heliga riddarna får tillåtelse att eliminera hela cirkeln. Som den hjälte man är, så åtar man sig sjävklart uppdraget att göra en självmordsaktion och gå djupare in i tornet. Så småningom så kommer man stöta på den lustiga lilla filuren på bilden ovan. Som en lättjedemon försätter han hela gruppen i djup sömn, separerar dig från dina vänner och fångar dig i hans del av the Veil. Efter mycket slafs, eld och illusioner så kommer du lyckas återförenas med dina kompanjoner och besegra demonen. http://i.imagehost.org/t/0756/Malcolm2_288.jpg När man är så högt uppe i magi tornet att man nästan kan peta gud i tårna så kommer man stöta på snubben här, fångad i det gulliga kraftfältet. Han har utstått med mycket tortyr, både fysisk och mental och är därför helt fanatisk om att ta kål på resten av cirkelns magiker. Inklusive överlevarna. http://i.imagehost.org/t/0052/Malcolm2_289.jpg När man väl fått tyst på idioten och gått vidare så kommer man stöta på Uldred, magikern som släppte lös helvetet. Han är helt omöjlig att resonera med och har tron att varje mage är som en larv som inte ännu har förvandlats till en fjäril. Att det enda sättet en magiker kan nå sin fulla potential är att låta sig besättas av demoner och transformeras till ett avsky. http://i.imagehost.org/t/0961/Malcolm2_292.jpg Själv valde jag i det här fallet att rädda alla överlevande magiker och sätta stopp för Uldred's tokigheter. Mr. First Enchanter, Irving blev väldigt tacksam och lovade att hela cirkeln ska stå vid min sida mot Darkspawn härden när tiden är inne. To be continued. Redigerat 8 December 2009 av Garone Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 9 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 9 December 2009 MILD SPOILERWARNING Sen äventyret slutade förra gången så har det hänt väldigt mycket, och jag anser att bilder säger mer än tusen ord. (Klicka på bilderna för att förstora.) http://i.imagehost.org/t/0289/Malcolm2_273.jpg Efter att ett par smyg-blodmagiker fått för sig att ställa sig upp mot de heliga riddarnas förtryck så har kaosuppstått. Nästan hela cirkeln har transformerats till förvrängda missfoster som nu patrullerar cirkelns många hallar. De heliga riddare som överlevt attacken har tagit sig till första våningen och barrikaderat alla dörrar som leder till de högre våningarna. Utan några andra valmöjligheter just nu så väntar de nervöst på besked om att få bruka den s.k "Right of Annulment" vilket innebär att de heliga riddarna får tillåtelse att eliminera hela cirkeln. Som den hjälte man är, så åtar man sig sjävklart uppdraget att göra en självmordsaktion och gå djupare in i tornet. Så småningom så kommer man stöta på den lustiga lilla filuren på bilden ovan. Som en lättjedemon försätter han hela gruppen i djup sömn, separerar dig från dina vänner och fångar dig i hans del av the Veil. Efter mycket slafs, eld och illusioner så kommer du lyckas återförenas med dina kompanjoner och besegra demonen. http://i.imagehost.org/t/0756/Malcolm2_288.jpg När man är så högt uppe i magi tornet att man nästan kan peta gud i tårna så kommer man stöta på snubben här, fångad i det gulliga kraftfältet. Han har utstått med mycket tortyr, både fysisk och mental och är därför helt fanatisk om att ta kål på resten av cirkelns magiker. Inklusive överlevarna. http://i.imagehost.org/t/0052/Malcolm2_289.jpg När man väl fått tyst på idioten och gått vidare så kommer man stöta på Uldred, magikern som släppte lös helvetet. Han är helt omöjlig att resonera med och har tron att varje mage är som en larv som inte ännu har förvandlats till en fjäril. Att det enda sättet en magiker kan nå sin fulla potential är att låta sig besättas av demoner och transformeras till ett avsky. http://i.imagehost.org/t/0961/Malcolm2_292.jpg Själv valde jag i det här fallet att rädda alla överlevande magiker och sätta stopp för Uldred's tokigheter. Mr. First Enchanter, Irving blev väldigt tacksam och lovade att hela cirkeln ska stå vid min sida mot Darkspawn härden när tiden är inne. To be continued. Väldigt intressant läsning! Tackar vi för! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jiyu Skrivet 9 December 2009 Rapport Dela Skrivet 9 December 2009 Kan du inte skriva lite om The Saboteur? :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 9 December 2009 Rapport Dela Skrivet 9 December 2009 (redigerat) Kan du inte skriva lite om The Saboteur? :D Sure thing, har dock inte kommit särskilt långt. Har mest strulat runt utan att bry mig om uppdrag och sådant tills idag. Mild spoilerwarning btw. Först och främst startade jag ett helt nytt spel, orsaken till detta var för att nollställa antalet timmar spelade. Tog mig också tiden att ställa in svårighetsgraden på spelet till Feckin' Hard ( svåraste ) och kolla på hela introt den här gången. Där spelet börjar befinner sig vår hjälte på en sofistikerad strippklubb någonstans i Paris. Stället svärmar av kåta, ohyfsade nassar som förstör den fina stämningen. Men en bit bort, från ett mörkt hörn betraktas de med förakt av irländaren Sean. Sean hinner knappt återgå till sin drink då en parisisk främling tränger sig på och påstår sig vara medlem i den franska motståndsstyrkan. Han förklarar att han sett hatet i Seans ögon och erbjuder honom medlemskap. Efter lite irländsk skeptism så ger Sean efter och låter fransmannen som visar sig heta Luc förklara sin plan. Cirka fem minuter senare befinner sig Sean och Luc ute på Paris gator i Luc's bil med bagageluckan fullproppad i sprängämnen. Gentlemännen stannar vid sin destination, packar upp alla godsaker från bagageluckan och skrider till verket. Ytterligare fem minuter passerar och allt som kvarstår av bränsle förrådet de tidigare parkerade utanför är en hög stålskrot och ett par brinnande kroppar tillhörande de stackars nassarna som stod vakt. Innan någon hunnit säga ordet "whiskey" så sitter Sean och Luc åter i sin bil, hypade över vad de just gjort och på väg tillbaka till strippklubben. Samtidigt börjar det grå kvarteret återfå sin färg... Revolutionen har börjat. Redigerat 9 December 2009 av Garone Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 9 December 2009 Rapport Dela Skrivet 9 December 2009 Spränger folk i tf2 (kör som soldier). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jiyu Skrivet 9 December 2009 Rapport Dela Skrivet 9 December 2009 Kan du inte skriva lite om The Saboteur? :D Sure thing, har dock inte kommit särskilt långt. Har mest strulat runt utan att bry mig om uppdrag och sådant tills idag. Mild spoilerwarning btw. Först och främst startade jag ett helt nytt spel, orsaken till detta var för att nollställa antalet timmar spelade. Tog mig också tiden att ställa in svårighetsgraden på spelet till Feckin' Hard ( svåraste ) och kolla på hela introt den här gången. Där spelet börjar befinner sig vår hjälte på en sofistikerad strippklubb någonstans i Paris. Stället svärmar av kåta, ohyfsade nassar som förstör den fina stämningen. Men en bit bort, från ett mörkt hörn betraktas de med förakt av irländaren Sean. Sean hinner knappt återgå till sin drink då en parisisk främling tränger sig på och påstår sig vara medlem i den franska motståndsstyrkan. Han förklarar att han sett hatet i Seans ögon och erbjuder honom medlemskap. Efter lite irländsk skeptism så ger Sean efter och låter fransmannen som visar sig heta Luc förklara sin plan. Cirka fem minuter senare befinner sig Sean och Luc ute på Paris gator i Luc's bil med bagageluckan fullproppad i sprängämnen. Gentlemännen stannar vid sin destination, packar upp alla godsaker från bagageluckan och skrider till verket. Ytterligare fem minuter passerar och allt som kvarstår av bränsle förrådet de tidigare parkerade utanför är en hög stålskrot och ett par brinnande kroppar tillhörande de stackars nassarna som stod vakt. Innan någon hunnit säga ordet "whiskey" så sitter Sean och Luc åter i sin bil, hypade över vad de just gjort och på väg tillbaka till strippklubben. Samtidigt börjar det grå kvarteret återfå sin färg... Revolutionen har börjat. Awesome! Riktigt bra där :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 10 December 2009 Rapport Dela Skrivet 10 December 2009 Köpte Kane & Lynch Dead Men från ICA för 199:- Ska pröva det snart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 10 December 2009 Rapport Dela Skrivet 10 December 2009 (redigerat) Försökte spela The Saboteur, Men det frös innan jag hann börja spela, läste efteråt att spelet inte går att spela med många av ATI grafikorten...inklusive mitt -.- Redigerat 10 December 2009 av Darkdevil Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.