Hoppa till innehåll

Vad Gör Du Just Nu I Spelens Värld?


Rekommendera inlägg

Kommer det ut en 3a av AvP?

Filmen ? Isånafall ja...

Spelet -.-

1an och 2an har väl inte kommit o_O

ÖH JO?

 

Inte till 360 iaf

 

Och det betyder att de inte kommit ut? 1:an och 2:an är ganska gamla och finns bara till PC och någon av de äldre konsollerna vad jag vet.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kommer det ut en 3a av AvP?

Filmen ? Isånafall ja...

Spelet -.-

1an och 2an har väl inte kommit o_O

ÖH JO?

Inte till 360 iaf

 

Och det betyder att de inte kommit ut? 1:an och 2:an är ganska gamla och finns bara till PC och någon av de äldre konsollerna vad jag vet.

 

Det visste jag inget om :)

Men orka bråka på fuska...

Jag tror dig men... Eftersom jag fick massa konstiga kommentarer att cod 6 inte fanns så är AvP inte 3an för den har ju ingen siffra efter sig...

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

avp demot var bara ett fail.det går inte ens hitta en match hade bara tur igår gick in i första matchen. spelet var nice men demot är ett riktig fail och jag tror man måste bjuda in kompisar för att spela.

Det beror på din internet anslutning. Jag kom nästan in på alla spel direkt.

 

skojar du? min internet fungerar utmärkt som jag sa det är fel på demot. många har redan klagat på att den funkar inte.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

avp demot var bara ett fail.det går inte ens hitta en match hade bara tur igår gick in i första matchen. spelet var nice men demot är ett riktig fail och jag tror man måste bjuda in kompisar för att spela.

 

Det beror på din internet anslutning. Jag kom nästan in på alla spel direkt.

 

skojar du? min internet fungerar utmärkt som jag sa det är fel på demot. många har redan klagat på att den funkar inte.

 

Utvecklarna försöker fixa problemet.

De är inte bara du, det är många som har problemet. Har inte med anslutningen att göra.

Inte i detta fall allafall.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...