Fruktnystan Skrivet 5 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2010 Vad är detta AvP folk talar om? Antar att det är alien VS. Predator. http://store.steampowered.com/app/10680/ Alien vs Predator C-C-C-COMBO Eller nåt. Äckligt i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 5 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2010 Kommer det ut en 3a av AvP? Filmen ? Isånafall ja... Spelet -.- 1an och 2an har väl inte kommit o_O Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 5 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2010 Kommer det ut en 3a av AvP? Filmen ? Isånafall ja... Spelet -.- 1an och 2an har väl inte kommit o_O ÖH JO? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 5 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2010 Kommer det ut en 3a av AvP? Filmen ? Isånafall ja... Spelet -.- 1an och 2an har väl inte kommit o_O ÖH JO? Inte till 360 iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 5 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2010 Jag försökte testa AvP demot men efter att den hade letat match i en halv timme gav jag upp. Helt sjukt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 5 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2010 Kommer det ut en 3a av AvP? Filmen ? Isånafall ja... Spelet -.- 1an och 2an har väl inte kommit o_O ÖH JO? Inte till 360 iaf Och det betyder att de inte kommit ut? 1:an och 2:an är ganska gamla och finns bara till PC och någon av de äldre konsollerna vad jag vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 5 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2010 Kommer det ut en 3a av AvP? Filmen ? Isånafall ja... Spelet -.- 1an och 2an har väl inte kommit o_O ÖH JO? Inte till 360 iaf Och det betyder att de inte kommit ut? 1:an och 2:an är ganska gamla och finns bara till PC och någon av de äldre konsollerna vad jag vet. Det visste jag inget om :)Men orka bråka på fuska... Jag tror dig men... Eftersom jag fick massa konstiga kommentarer att cod 6 inte fanns så är AvP inte 3an för den har ju ingen siffra efter sig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 5 Februari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2010 blev sugen på lite Saints Row 2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazar Skrivet 5 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2010 avp demot var bara ett fail.det går inte ens hitta en match hade bara tur igår gick in i första matchen. spelet var nice men demot är ett riktig fail och jag tror man måste bjuda in kompisar för att spela. Det beror på din internet anslutning. Jag kom nästan in på alla spel direkt. skojar du? min internet fungerar utmärkt som jag sa det är fel på demot. många har redan klagat på att den funkar inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 6 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2010 avp demot var bara ett fail.det går inte ens hitta en match hade bara tur igår gick in i första matchen. spelet var nice men demot är ett riktig fail och jag tror man måste bjuda in kompisar för att spela. Det beror på din internet anslutning. Jag kom nästan in på alla spel direkt. skojar du? min internet fungerar utmärkt som jag sa det är fel på demot. många har redan klagat på att den funkar inte. Utvecklarna försöker fixa problemet.De är inte bara du, det är många som har problemet. Har inte med anslutningen att göra. Inte i detta fall allafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 6 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2010 Har lirat lite Avatar under natten. Har inte kommit så långt än men det är rätt bra grafik och fighting system. Kan vara värt om man är en av dem som har kollat på den på bio 3 gånger redan annars är det väl ett vanligt action spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 6 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2010 Kopplade in fatscreen TV'n & PS2an i mitt rum, körde igenom de första planeterna i Ratchet & Clank Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.