IRaeven Skrivet 7 April 2010 Rapport Dela Skrivet 7 April 2010 Försöker få red tiger camo på Barret i Mw2. Har tio kvar ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 7 April 2010 Rapport Dela Skrivet 7 April 2010 Kabeljäveln är här. The transfer has begun. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 7 April 2010 Rapport Dela Skrivet 7 April 2010 Försöker få red tiger camo på Barret i Mw2. Har tio kvar ;) Red Tiger är sexigt. Fick inatt min första nuke :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 7 April 2010 Rapport Dela Skrivet 7 April 2010 Lirar AvP Classic från 2000. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MilliamFh Skrivet 7 April 2010 Rapport Dela Skrivet 7 April 2010 Lanar Ps3! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 7 April 2010 Rapport Dela Skrivet 7 April 2010 (redigerat) Blev precis klar med nya DLC'n till ME2, först i Sverige c: Rätt najs James Bond-feeling över det hela, men det tillförde kanske inte vansinnigt mycket till själva spelet. Kasumi är och andra sidan rätt gullig. Redigerat 7 April 2010 av Fruktnystan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 7 April 2010 Rapport Dela Skrivet 7 April 2010 Lirar Tf2 som en galning. =D, väntar även på mitt MW2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 7 April 2010 Rapport Dela Skrivet 7 April 2010 Väntar på att Borderlands ska komma. :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MegaSvampen Skrivet 7 April 2010 Rapport Dela Skrivet 7 April 2010 spelar silent hill 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KFC Skrivet 7 April 2010 Rapport Dela Skrivet 7 April 2010 (redigerat) spelar heavy rain som Jaden, usch vad jag hatar honom. 200 :) Redigerat 7 April 2010 av KFC Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 7 April 2010 Rapport Dela Skrivet 7 April 2010 spelar silent hill 2 det är sköj Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 7 April 2010 Rapport Dela Skrivet 7 April 2010 WAT. Nej, SH2 är mitt spel. Rör det inte. D< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.