MilliamFh Skrivet 8 April 2010 Rapport Dela Skrivet 8 April 2010 Klarat 83% av alla pokaler till BC2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 8 April 2010 Rapport Dela Skrivet 8 April 2010 Tog mig nyss till Pripyat i S.T.A.L.K.E.R - Call of Pripyat. Måste ta tillfället i akt och visa ett screenshot som jag tog medans jag spelade detta underbara spel: http://upload.snelhest.org/images/100408ss_mathias_04-06-10_14-13-24_(jupiter).jpg Jag gillar inte det spelet fo sheet. :( Men jag kanske borde ge det spelet en till chans... Men inte nu! För nu ska jag spela Serious Sam: The First Encounter HD. B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MilliamFh Skrivet 8 April 2010 Rapport Dela Skrivet 8 April 2010 YEAH! allt som har med storyn är klart! :D bara online sakerna kvar sedan har jag klarat 100% av BC2 :kung: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 8 April 2010 Rapport Dela Skrivet 8 April 2010 Cakeguy din kättare. S.T.A.L.K.E.R serien är de bästa spelen som någonsin gjorts. (med ett undantag för Penumbra: Black Plague) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 8 April 2010 Rapport Dela Skrivet 8 April 2010 Cakeguy din kättare. S.T.A.L.K.E.R serien är de bästa spelen som någonsin gjorts. (med ett undantag för Penumbra: Black Plague) Då tycker jag du informerar mig vad detta ting handlar om, lite kort i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 8 April 2010 Rapport Dela Skrivet 8 April 2010 Försöker få red tiger camo på Barret i Mw2. Har tio kvar ;) Red Tiger är sexigt. Snyggare än alla andra camos iaf. Btw, gör fall camo ngt specielt eftersom det är så svårt att få? lika mycket som alla andra Camos inget alls det är bara en annan färg på vapnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 8 April 2010 Rapport Dela Skrivet 8 April 2010 CoD 4, fick även veta att jag inte kan spela MW2 förns på lördag. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 8 April 2010 Rapport Dela Skrivet 8 April 2010 Simple: STALKER har ett post apokalyptiskt tema och utspelar sig en liten bit in i framtiden vid zonen runt Tjernobyl efter att en andra olycka hänt. Den andra olyckan fick djurlivet i zonen att börja mutera och s.k "anomalities" att uppstå. I anomalierna kan man hitta olika artefakter som har ett väldigt högt värde och har lockat en massa "S.T.A.L.K.E.Rs" (Scavengers, Trespassers, Adventurers,Loners, Killers, Explorers, Robbers) till zonen som vill sälja dem dyrt till forskare. Som du kan se är det ett FPS fast med ett par RPG element. Man måste bland annat äta och sova och man kan skaffa ny utrustning som man kan uppgradera. Det är ganska öppet och jävligt intressant att utforska i eftersom spelet är en fotografisk kopia av det riktiga området. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Noodles Skrivet 8 April 2010 Rapport Dela Skrivet 8 April 2010 Jag spelar God of War 3 just nu. Jag har haft det i 3 veckor nu, men började spela det för första gången igår. Riktigt häftigt spel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 8 April 2010 Rapport Dela Skrivet 8 April 2010 Simple: STALKER har ett post apokalyptiskt tema och utspelar sig en liten bit in i framtiden vid zonen runt Tjernobyl efter att en andra olycka hänt. Den andra olyckan fick djurlivet i zonen att börja mutera och s.k "anomalities" att uppstå. I anomalierna kan man hitta olika artefakter som har ett väldigt högt värde och har lockat en massa "S.T.A.L.K.E.Rs" (Scavengers, Trespassers, Adventurers,Loners, Killers, Explorers, Robbers) till zonen som vill sälja dem dyrt till forskare. Som du kan se är det ett FPS fast med ett par RPG element. Man måste bland annat äta och sova och man kan skaffa ny utrustning som man kan uppgradera. Det är ganska öppet och jävligt intressant att utforska i eftersom spelet är en fotografisk kopia av det riktiga området. Liknande Fallot 3 då, vad gäller konceptet. Låter intressant, ett spel i min smak helt klart. Kanske ska gräva djupare i det. Tackar för den lilla resumén. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 8 April 2010 Rapport Dela Skrivet 8 April 2010 jo fast i Fallout 3 är ju hela världen ett ödeland. I S.T.A.L.K.E.R så är naturen relativt orörd ( förutom alla mutationer då ) och zonen är ganska så liten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 8 April 2010 Rapport Dela Skrivet 8 April 2010 Ah, ok, men självaste upplägget också eller? Med undantaget för zonens storlek och det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.