Gäst EmoNerdChild Skrivet 16 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2010 Slaktar sniglar i ett oförståeligt maplestory ds. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 16 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2010 Väntar på Red Dead Redemption... KAN FAN INTE VÄNTA!!! Jag vill ha det spelet så jävla mycket! Men jag kör lite MW2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 16 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2010 (redigerat) Har påbörjat KOTOR 2, rätt underhållande faktiskt. Redigerat 16 Maj 2010 av Darkdevil Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 16 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2010 (redigerat) Spelar MW2 2 kills ifrån Nuke innan jag blev dödad av en commando <_< ta bort klassen opps märkte att jag levlade 2 lvl i den matchen 27000xp Redigerat 16 Maj 2010 av Jonas_95 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 16 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2010 Har påbörjat KOTOR 2, rätt underhållande faktiskt. Tror inte att du kommer ångra dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NUKE Skrivet 16 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2010 Spelar Cod. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 16 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2010 WET är avklarat, vad säger man då efter denna snabba, blodiga actionuplevelse? Nja, mycket till upplevelse blir det tyvärr inte då WET inte riktigt kommer med något nytt. http://gamerinvestments.com/video-game-stocks/wp-content/uploads/2009/08/wet-UK-Mansion01_copy-500x281.jpg Jag är ett stort-fan av slowmotion-action a lá Max Payne och WET lyckas faktiskt att underhålla mig i sina stunder. Dessa stunder i spelet är såklart actionsekvenserna, när det är fullt av fiender som ska peppras och huggas ihjäl på ett snyggt sätt, det gillar jag! http://www.thunderboltgames.com/s/reviews/xbox360/wet360_2.jpg Det WET misslyckas med är dessa jobbiga och onödiga spelsekvenser man hade kunnat skippat helt. Jag tänker t.ex på "Boneyard" Rubis (huvudkaraktären) hem. Här lär du dig hur alla vapen fungerar på det sättet att du ska springa genom en bana under en viss tid och skjuta måltavlor i slowmotion. Det blir fort väldigt tråkigt och även jobbigt då Rubi inte alltid gör som man vill i fråga om att hoppa dit eller springa dit. Rubi är svårkontrollerad vilket tyvärr gör att man dör på väldigt många "onödiga ställen" flera gånger i spelet. http://img2.timeinc.net/ew/dynamic/imgs/090519/Summer-Videogames/wet_l.jpg Varför köpte jag då denna ohypade shootern? Helt enkelt för att jag finner intresse för dessa otippade spel i hopp om att dom ska överraska mig, tyvärr händer detta inte med WET då det bjuder på spelglädje på en medioker skala. Vad blir nästa? Rouge Warrior? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 16 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2010 Fick precis nuke i mw2 :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NUKE Skrivet 16 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2010 Fick precis nuke i mw2 :)Vilken bana? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 16 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2010 Vad blir nästa? Rouge Warrior?Red Dead Redemptation kommer ju snart :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 17 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2010 Fick psykbryt på Mount & Blade Warband efter att alla mina män dog i strid och jag irrar runt ensam i vildmarken, och blir konstant rånad av rövare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NUKE Skrivet 17 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2010 Ska köra lite cod. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.