Fruktnystan Skrivet 14 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2010 Fortsatt hjärnskrynklande i SH2. Seriöst, detta pussel är så uppfuckat dumt att jag vill se om ni kan lösa det över huvud taget. Det är en låst dörr man ska öppna genom att skriva in en fyrsiffrig kombination på en liten knappsats med nummer från 1-9, ni kan tänka er hur det ser ut. Detta är vad man får för ledtråd till vad koden är: The pin number this month is "T". Last month it was "X" and before that it was "Z." But what are they going to do next month? That's all they can express with 4 numbers. Det är allt. Lös skiten. AHA-ögonblicket infinner sig definitivt här. kolla på gamefaqs Men vad fan, jag löste den ju innan jag postade :c Jag vill bara utmana er. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Remington Skrivet 14 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2010 (redigerat) jag ligger i sängen med min bärbara dator i knät och guppar men en Remington på GTA San Andreas på PS2 :D ;) För er som inte vet så är detta en Remington http://images3.wikia.nocookie.net/__cb20091104181623/gtawiki/images/thumb/b/b8/Remington-GTASA-modified-front.jpg/200px-Remington-GTASA-modified-front.jpg Redigerat 14 Augusti 2010 av z0A9 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazar Skrivet 14 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2010 jag ligger i sängen med min bärbara dator i knät och guppar men en Remington på GTA San Andreas på PS2 :D ;) För er som inte vet så är detta en Remington http://images3.wikia.nocookie.net/__cb20091104181623/gtawiki/images/thumb/b/b8/Remington-GTASA-modified-front.jpg/200px-Remington-GTASA-modified-front.jpg Seriöst? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Remington Skrivet 14 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2010 jag ligger i sängen med min bärbara dator i knät och guppar men en Remington på GTA San Andreas på PS2 :D ;) För er som inte vet så är detta en Remington http://images3.wikia.nocookie.net/__cb20091104181623/gtawiki/images/thumb/b/b8/Remington-GTASA-modified-front.jpg/200px-Remington-GTASA-modified-front.jpg Seriöst? Seriöst Upp Till 100% :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 14 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2010 Gjorde ett nytt account på PS3an :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Encoder Skrivet 14 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2010 Gråter över att Teva's Legacy är borta. (oseriös då) :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 15 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2010 (redigerat) Fortsatt hjärnskrynklande i SH2. Seriöst, detta pussel är så uppfuckat dumt att jag vill se om ni kan lösa det över huvud taget. Det är en låst dörr man ska öppna genom att skriva in en fyrsiffrig kombination på en liten knappsats med nummer från 1-9, ni kan tänka er hur det ser ut. Detta är vad man får för ledtråd till vad koden är: The pin number this month is "T". Last month it was "X" and before that it was "Z." But what are they going to do next month? That's all they can express with 4 numbers. Det är allt. Lös skiten. AHA-ögonblicket infinner sig definitivt här. Answers! I want answers dammit! För jag är helt jävla kass på att klura ut sådant där : ( Redigerat 15 Augusti 2010 av Darkdevil Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 15 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2010 Lirar lite pcw's på cs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 15 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2010 Lirar skate 3,asnice!Samma fast lirar på PS3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 15 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2010 (redigerat) Fortsatt hjärnskrynklande i SH2. Seriöst, detta pussel är så uppfuckat dumt att jag vill se om ni kan lösa det över huvud taget. Det är en låst dörr man ska öppna genom att skriva in en fyrsiffrig kombination på en liten knappsats med nummer från 1-9, ni kan tänka er hur det ser ut. Detta är vad man får för ledtråd till vad koden är: The pin number this month is "T". Last month it was "X" and before that it was "Z." But what are they going to do next month? That's all they can express with 4 numbers. Det är allt. Lös skiten. AHA-ögonblicket infinner sig definitivt här. Answers! I want answers dammit! För jag är helt jävla kass på att klura ut sådant där : ( Förklaring då. Koden är 1328, eller ja, den kanske är slumpmässigt vald, men den använder i alla fall de sifforna. Ritar man ett T på nummerpanelen så täcker det siffrorna 1, 2, 3, 5 och 8. Fast 5 verkar inte vara med. Så jävla dumt. Men då har ni inte hört myntpusslet. DET var vansinnigt. Redigerat 15 Augusti 2010 av Fruktnystan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 15 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2010 Vad är myntpusslet? :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 15 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2010 (redigerat) Vad är myntpusslet? :D Jaja, ska det vara på det viset så. Det är ett låst skrivbord med fem små runda hål i, i en rad. Så här: O O O O O Man har tre mynt, ett med en gammal man på, ett med en kvinnlig fånge, och ett med en orm. Man måste lägga alla tre mynt i rätt hål för att öppna skrivbordet, vilket även betyder att två hål förblir tomma. Ledtråden kommer i Extra Riddle Mode i formen av en dikt. Som går så här: Like coins in the hazy aether tossed Our souls must by their sinful weight Descend to earth with lightness lost To "right" the sins that they hath laid When thrice in falling they intone The Happiness shall be thy own The first note be not by the Horned One rung Though it be there that all sins be sprung The Bringer of Life and the Bringer of Shame The sins of the latter be ever more tame Though coming in the Aged One's wake The Formless One's soul in fear doth quake The Needless One, silent, with hungers all sated Is least then in sin with his lusts all abated For the gravest of sinners His place be appointed And if he be lucky May his soul be anointed Det tog som sagt två timmar+ för mig att lösa detta. Kom till slut fram till svaret genom att plocka fram papper och penna och analysera varje del av texten väldigt noggrant. Redigerat 15 Augusti 2010 av Fruktnystan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.