Harold Skrivet 4 December 2010 Rapport Dela Skrivet 4 December 2010 (redigerat) Prövat AC: Brotherhood hos en kompis, gjort några achievements på Turtles in Time, lånat Tomb Raider Underworld. Har lite fullt upp just nu. <3ade AC2, så är Brotherhood nå bra? Det är som en expansion till AC2. En ny stad, nya uppdrag och så kan man träna upp egna lönnmördare. Så om du gillade AC2 så borde du gilla Brotherhood. Redigerat 4 December 2010 av Harold Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
asabrasa Skrivet 4 December 2010 Rapport Dela Skrivet 4 December 2010 fick skriva en roman jävel över starcraft 2 för att min kompis skulle fatta spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 5 December 2010 Rapport Dela Skrivet 5 December 2010 fick skriva en roman jävel över starcraft 2 för att min kompis skulle fatta spelet.Skriv upp den här. :D OnTopic: Counter-Stirke Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vega Skrivet 5 December 2010 Rapport Dela Skrivet 5 December 2010 Startat en egen faction på Mount & Blade: Warbands. Går lite segt just nu men snart ska vi ta över hela Calradia! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 6 December 2010 Rapport Dela Skrivet 6 December 2010 Spelade nyss lite Alien Swarm. Gratis i Steam, men ska köpa Counter Strike Source. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 8 December 2010 Rapport Dela Skrivet 8 December 2010 Kom på att jag varken kört System Shock 1 eller 2, så jag fick panikpinsamhetsattack och laddade ner båda två. Man lär köra dem i DOSBox, men whatever. Nu jävlar ska jag insupa lite spelhistoria, om ni ursäktar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 8 December 2010 Rapport Dela Skrivet 8 December 2010 göttar mig i cataclysm Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 8 December 2010 Rapport Dela Skrivet 8 December 2010 Vet inte riktigt om jag ska spela Bioshock, AC2, Starwars Jedi academy, eller Fallout 3... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 9 December 2010 Rapport Dela Skrivet 9 December 2010 mw2... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 9 December 2010 Rapport Dela Skrivet 9 December 2010 Rage över kontrollerna i System Shock. Jag menar HELVETE, ska det vara så här uppfuckat eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazar Skrivet 9 December 2010 Rapport Dela Skrivet 9 December 2010 Spelade LBP2 betan för några timmat sen. Ett riktigt bra spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 9 December 2010 Rapport Dela Skrivet 9 December 2010 (redigerat) Spelat lite solo zombie i black ops. lyckades ta mig till nivå 26. =d Skulle kunnat ta mig längre, men byrackan kom och börja trycka huvudet mot händerna på mig. Ska nu fortsätta questa i New vegas. Redigerat 9 December 2010 av Trinity Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.