Fruktnystan Skrivet 26 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2011 Boone, jag och ED-E har dödat både stora och små deathclaws idag. Gick rätt hyfsat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 27 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2011 (redigerat) Spelade Dungeons idag. Om du förväntade dig Dungeon Keeper3...glöm det. Det liknar mer ett TD spel. Det enda du kan bygga är dekorationer, pentagrams(är som towers i ett TD men spawnar monsters runt den istället)fängelse och fällor. Spelet går ut på att underhålla de hjältar som kommer i genom portaler med kistor fulla med guld, bibliotek fulla med kunskap, fina dekorationer som de blir imponerade av, låta de döda många monster eller få stryk av dem(S&M lol). De som har tyckt om sin lilla vistelse i din dungeon får soul power(eller nåt liknande)och om du besegrar dem så dödas de inte utan tas till fängelset där man extraherar det. De som inte har nåt dödas bara. När man gräver så finns det 1g i varje "bit" så dina grävare springer och lämnar av det till dig eller hjärtat om det är närmre. Anyway det var ingen höjdare. Redigerat 27 Januari 2011 av TheGreatest Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 27 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2011 Ska ladda ner Crysis 2 Demo, Sen ska jag lira Cod, och sen ska jag byta hårddisk till min ps3:a :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 27 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2011 COD:MW2 Prestige 4 nu ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 27 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2011 Tar över städer i just cause 2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Connection Skrivet 27 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2011 Spelar Fifa 10 online. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eXtremE Skrivet 27 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2011 Spelar CSS Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 27 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2011 Laddade ner första DLC'n till Raskulls - "Raskulls Reinforcements 1" När jag såg att det stod en 1:a efter så hoppas jag nu verkligen på att det kommer komma fler DLC's. Man får med 4 karaktärer, Viking, Kitten, Spaceman och en Råtta. Man får också en ny Cup, "Shiny Stones Cup". Man får också 3 nya achievements värda 50G totalt, och allt kostar 160MSP. Vilket är runt 15kr. Det var verkligen värt det, men jag hoppas som sagt på att det kommer fler DLC's till Raskulls. Jag har också laddat ner Liars and Cheats Pack till Red Dead Redemption som jag troligen kommer pröva snart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eXtremE Skrivet 27 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2011 Körde sniperlobby på mw2 nyss B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 28 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2011 Köpte just Super Sports Pack till NFS Hot Pursuit för 560MSP. Man får 3 skitsnygga bilar och några Singleplayer banor. Rätt nice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 28 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2011 Spelar gitarr, eftersom trumjävlarna är trasiga (igen). Jag suger. Men nu blir det New Vegas hela natta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vega Skrivet 29 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2011 Madden NFL 10. Försöker leda Detroit Lions ett av de sämre lagen i ligan till Super Bowl! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.