Hoppa till innehåll

Vad Gör Du Just Nu I Spelens Värld?

Rekommendera inlägg

Spelade Dungeons idag. Om du förväntade dig Dungeon Keeper3...glöm det. Det liknar mer ett TD spel. Det enda du kan bygga är dekorationer, pentagrams(är som towers i ett TD men spawnar monsters runt den istället)fängelse och fällor. Spelet går ut på att underhålla de hjältar som kommer i genom portaler med kistor fulla med guld, bibliotek fulla med kunskap, fina dekorationer som de blir imponerade av, låta de döda många monster eller få stryk av dem(S&M lol). De som har tyckt om sin lilla vistelse i din dungeon får soul power(eller nåt liknande)och om du besegrar dem så dödas de inte utan tas till fängelset där man extraherar det. De som inte har nåt dödas bara. När man gräver så finns det 1g i varje "bit" så dina grävare springer och lämnar av det till dig eller hjärtat om det är närmre. Anyway det var ingen höjdare.

Redigerat av TheGreatest
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Laddade ner första DLC'n till Raskulls - "Raskulls Reinforcements 1"

När jag såg att det stod en 1:a efter så hoppas jag nu verkligen på att det kommer komma fler DLC's.

Man får med 4 karaktärer, Viking, Kitten, Spaceman och en Råtta. Man får också en ny Cup, "Shiny Stones Cup".

Man får också 3 nya achievements värda 50G totalt, och allt kostar 160MSP. Vilket är runt 15kr.

Det var verkligen värt det, men jag hoppas som sagt på att det kommer fler DLC's till Raskulls.

Jag har också laddat ner Liars and Cheats Pack till Red Dead Redemption som jag troligen kommer pröva snart.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...