Rammus Skrivet 4 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2011 CS...:) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 4 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2011 Känns verkligen som att aktiviteten i tråden har minskat drastiskt sedan Fuska flyttade tråden till det här stället vilket i mitt tycke var ganska idiotiskt.Håller verkligen med. Försöker få 3 stjärnor på "Shock & Awe Extreme" på Arkham Asylum. Om jag klarar det så kommer jag få 2 achievements (75G + 50G). Jag kommer då ha klarat 100% på det.Men såklart så ska det vara helt jävla omöjligt. :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 4 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2011 Håller verkligen med. Försöker få 3 stjärnor på "Shock & Awe Extreme" på Arkham Asylum. Om jag klarar det så kommer jag få 2 achievements (75G + 50G). Jag kommer då ha klarat 100% på det.Men såklart så ska det vara helt jävla omöjligt. :angry:Japp. Helt jävla omöjligt är exakt vad det är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 4 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2011 Försöker få 3 stjärnor på "Shock & Awe Extreme" på Arkham Asylum. Om jag klarar det så kommer jag få 2 achievements (75G + 50G). Jag kommer då ha klarat 100% på det.Men såklart så ska det vara helt jävla omöjligt. :angry:Herregud, jag klarade det.Fick sista stjärnan som behövs, 950/1000G nu. Behöver bara spelar igenom Arkham Asylum på Hard så har jag 1000G.Så just nu håller jag på att spela igenom det på Hard, det är inte så svårt i jämförelse med Medium. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 5 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2011 Sjuter fåglar i minecraft med min shutgun! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 5 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2011 (redigerat) Sjuter fåglar i minecraft med min shutgun! :DTELL ME MOAROnT: Väntar på att Teozacs/Hypnotoads server ska gå igång, MINECRAFT OFC Redigerat 5 Februari 2011 av jerka00 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JePPe9 Skrivet 5 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2011 Nördar just nu på Just Cause 2 :D Håller på att skaffa Battlefield Bad Company 2 just nu :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 5 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2011 Levlar up i Black ops för att det är double XP weekend just nu :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 5 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2011 Levlar i black ops. Gick upp i andra prestiege idag tack vare dubbla expen och ligger just nu på lvl 28. Spelade lite tdm och lyckades få denna score med famas som vapen och spy plane, care package och den automatiserade helicoptern (vette fan vad den heter) som killstreaks. Typ det bästa jag fått på ett tag. Fortsate sedan med capture the flag för att få mer exp och för att låsa upp marathon pro. (idiotiskt att man måste spela just capture the flag för att låsa upp den, hatar ctp). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 5 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2011 TELL ME MOARMo creatures och SDK gun mod! Win! OnT: Lirar singleplayer, väntar på att hypnotoads server ska gå igång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 5 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2011 Klarat ut Batman Arkham Asylum på Hard, 1000G nu på det. Just nu sitter jag och spelar Skate 2 och krashar, och väntar på Prince of Persia och Prince of Persia The Forgotten Sand som jag har beställt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eXtremE Skrivet 5 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2011 Byggde ett badkar med hjul i gmod(E fortfarande noob på det) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.