Fruktnystan Skrivet 6 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2011 Fick precis guldmedalj på de sista banorna i Doritos Crash Course. Det är över. Achievement unlocked. Det där var bland det mest frustrerande jag någonsin gjort. 360Xbox, DU SKA INTE FÅ VARA BÄTTRE ÄN JAG >:D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rovarkungen Skrivet 6 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2011 Sitter och försvarar samma jävla skitstad gång på gång i Rome: Total War. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 6 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2011 Kör minecraft på min kompis server, Skjuter folk i CoD 4 och dödar combines i Half-Life 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 6 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2011 Fick precis guldmedalj på de sista banorna i Doritos Crash Course.Det är över. Achievement unlocked. Det där var bland det mest frustrerande jag någonsin gjort. 360Xbox, DU SKA INTE FÅ VARA BÄTTRE ÄN JAG >:DJag tyckte då inte att det var så svårt att få guld på alla banor. :/ Just nu så försöker jag få 1000G på SplatterhouseHittar alla bilder, gör små achievements, får S Rank på alla Survivor banor. Går rätt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 6 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2011 (redigerat) Jag tyckte då inte att det var så svårt att få guld på alla banor. :/Halvtrasig kontroll, tveksam fysik, översadistisk bandesign,OCH VI SKA INTE TALA OM STUDSMATTSJÄVLARNA. Chillar med Puzzle Arcade nu, vilket jag gör ganska ofta när jag har tråkigt.Det är bokstavligt talat ett pusselspel, och antagligen det allra bästa i sitt slag. Redigerat 6 Februari 2011 av Fruktnystan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 8 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2011 Spelar Black ops och blir nermejad av ak74u-rapid fire noobs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 8 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2011 (redigerat) New Vegas är bra roligt ibland. Redigerat 8 Februari 2011 av Fruktnystan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 8 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2011 (redigerat) Spelar FM 2011 och leder mitt Hammarby mot allsvenskan, och varvar detta med att spela igenom en gammal favorit, Need for Speed:Most Wanted. Redigerat 8 Februari 2011 av purjo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox2 Skrivet 8 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2011 Lirar Gta3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 8 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2011 1000G på Splatterhouse efter jag spelade igenom det på Brutal Difficulty. B) Tror jag ska börja spela Mass Effect igen, eller kanske döda boosters i Mw2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apakalsong Skrivet 8 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2011 1000G på Splatterhouse efter jag spelade igenom det på Brutal Difficulty. B) Tror jag ska börja spela Mass Effect igen, eller kanske döda boosters i Mw2.Jäklar vad du spelar D :Får jag adda dig på Xbox Live? Ska försöka våga mig på Dead Space 2. Jag är en riktig fegis när det gäller genren skräck. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eXtremE Skrivet 9 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2011 Är ledsen för att mitt bf;bc2 har en stor repa :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.