eXtremE Skrivet 8 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2011 Jävlar :oSpelade du ensam?Nej :P OnT: Lirade nyss mw2 och körde lite sniperlobby Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TuggaBananWTF Skrivet 8 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2011 Dödar Zombies på ''FIVE'' (black ops) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 8 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2011 Köpte just Ilomilo på Xbox Live, håller på och laddar ner det nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 9 Mars 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2011 Försöker hitta dom sista collectibles i Narnia Prince Caspian så jag kan få 1000G på det.Jobbiga collectibles.Är det spelet ens spelbart? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 9 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2011 Har nötit challenges i Red Dead Redemption. Skulle döda 5 rävar, 5 tvättbjörnar och 5 skunkar, efter 2h så hade jag hittat allt förutom den sista satans skunken som helt enkelt vägrar existera. Annars så ska jag väll börja lira lite på WET som jag har haft liggandes ett tag. Och imorgon kommer Dragon Age 2 ut så det blir väll fullt upp med det då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 9 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2011 Är det spelet ens spelbart?Knappt.Skitdålig kamera, klumpiga kontroller, värdelös AI och om fienderna får in en kombo på en så finns det ingenting man kan göra, man bara står där och tar emot slag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Entropia Skrivet 9 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2011 Har börjat spela som tjuv på Morrowind nu. Det är askul att sno massor med grejer och sen sälja det så man blir rik B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 9 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2011 Ska börja spela super mario sunshine igen och försöka få alla sunshine sprites igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apakalsong Skrivet 10 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2011 Spelat Zombies på Black Ops med en kompis. Jag är rätt dålig men min kompis lyckades få oss till Lvl 31. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 10 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2011 Spelade just Cloning Clyde trial med min lillasyster, riktigt nice spel. Någon som har hela som kan säga om det är bra eller inte? Funderar på att köpa det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 11 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2011 Installerar mods till mitt Minecraftp som jag lagt på ett usb-minne! :D Nu kan man spela hos kompisar utan att ladda ner filer till deras datorer! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 11 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2011 Spelade just Cloning Clyde trial med min lillasyster, riktigt nice spel. Någon som har hela som kan säga om det är bra eller inte? Funderar på att köpa det.Cloning Clyde är baws. Spelar Torchlight, och har även laddat ned Beyond Good & Evil <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.