loopen Skrivet 20 April 2011 Rapport Dela Skrivet 20 April 2011 Hatar att jag har köpt Portal 2, och så klarar inte mormors dator det -.-' Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 20 April 2011 Rapport Dela Skrivet 20 April 2011 Kör Portal 2, riktigt nice spel. Mycket bättre än ettan hittills. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 20 April 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 20 April 2011 Skrivet igår. Klockan tickar en minut över tolv! Det betyder att nattbloggingen drar igång. Anyways. Testade precis ett spel som inte direkt är min kopp te vanligtvis men Islands of Wakfu har sådan myskänsla att man nästan blir lite kär. Musiken är och grafiken är riktigt vacker. Eftersom min TV har fått riktigt flipp eller helt enkelt bara är gammal så är min bild såpass kass att jag knappt kan se text i spel, inte när det är mindre text i alla fall. Extremt störande då det hindrar mig från att köpa ett spel som detta för jag inte kan läsa texten. Har försökt förgäves att ändra detta men det går bara inte. Min TV har en del år på nacken och ska förhoppningsvis inom kort bytas. Testade även Yar's revenge precis som också var ett mysigt färgrikt arcade-spel. Ska faktiskt ge denna typen av spel lite mer utrymme i fortsättningen. Yar's Revenge och Islands of Wakfu rekommenderas baserat på det lilla jag testade! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 20 April 2011 Rapport Dela Skrivet 20 April 2011 Låste upp The Kid på Super Meat Boy. :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 25 April 2011 Rapport Dela Skrivet 25 April 2011 Lirar The Saboteur, och stör mig på att folk dör för att man råkar landa på dem när man hoppar. Som t.ex när jag hängde i en fönsterkarm (Var inte ens högt upp) och släppte så kom det en budbärare out of fucking nowhere och ställde sig under mig så jag landade på han, så fanskapet dog. Sen så har man landat i skallen på ett antal när man har leapat ut från hustak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 25 April 2011 Rapport Dela Skrivet 25 April 2011 Jag har gjort två saker idag. 1: Klarat ut Braid på 41 minuter. 2: Fått 571,000 poäng på Creeping Death, gitarr, GH: Metallica. Man behöver 575k för achievementet kopplat till låten. FML och så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 27 April 2011 Rapport Dela Skrivet 27 April 2011 Mortal Combat! Satan vad kul det är. :D Lite jobbigt med alla kombos bara.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 28 April 2011 Rapport Dela Skrivet 28 April 2011 Ska spela trine igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 1 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2011 Spelat lite Cod4 idag, inte hänt så mycket mer :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 1 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2011 Questar på WoW och skjuter folk (& dör(väldigt mycket)) på Black Ops Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 2 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2011 Har tagit ett litet break från Star Ocean, och börjat spela Final Fantasy XIII istället. Mycket trevligt hittills, även om stridssystemet är lite... ja, det är lite dumt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 8 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2011 (redigerat) Kört igenom Portal 2, holy fucking shit säger jag bara. Om ni gillade "mystiken" kring hela Aperture i ettan, ville veta mer och inte bara spelade för alla puzzles så måste ni testa Portal 2 om ni inte redan gjort. Jävlar vad bra det va! Redigerat 8 Maj 2011 av Collez Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.