Hoppa till innehåll

Vad Gör Du Just Nu I Spelens Värld?

Rekommendera inlägg

Håller på med Zombie Genocide Master achievement'en på Dead Rising 2. Det är att döda 72000 zombies.

Är på ungefär 20500 kills just nu, det går bra hittills.

EDIT: Är på 33000 kills just nu, men jag har stängt av nu. Ska fortsätta imorn för det blir väldigt långtråkigt.

EDIT2: 43000 kills.

54000 kills nu. Behövs bara 18000 till.

Nu ska jag spela Left 4 Dead 2 campaign tror jag.

Redigerat av 360Xbox
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag känner mig på gång igen! Efter att Rouge Galaxy, The Bouncer och Tenchu Wrath of Heaven till Ps2 kom i brevlådan idag väcktes direkt spelsuget! Vi har precis tagit stegen in i Augusti och äntligen, äntligen börjar jag lira igen.

Jag har "byggt" upp en liten Playstation 2 hörna framför sängen där jag nu ska plöja igenom lite spel tänkte jag. Jag började precis med Tenchu Wrath of Heaven. Aldrig har jag stiftat mig bekant med spelserien innan utan börjar helt enkelt som en n00b. Tenchu verkar vara lite som schack, man måste vara klok och planera sina drag långa vägar innan man utför dom. Vilket jag märkte med Tenchu Wrath of Heaven som redan i första uppdraget kändes svårt. Men efter någon timmes spelande kom man in i det och föredrog stealth istället för att hack'n'slasha sig igenom det som inte är ens är möjligt.

Huvudpersonen Rikimaru.

På mitt 3:e försök klarade jag av första uppdraget och var dessutom lite smått stolt över mig själv som vanligtvis tappar lusten efter att frustrationen tagit över. Men så var inte fallet idag. Jag tog min tid, njöt, började om. Är ledig imorgon och planerar att stiga upp tidigt och ta mig an det andra uppdraget i Tenchu Wrath of Heaven!

Droppa gärna några ord i kommentatorsfältet nedan ni som vet lite om Tenchu och varför ni gillar/ogillar spelserien.

God förmiddag Fuska! ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...