360Xbox Skrivet 6 September 2011 Rapport Dela Skrivet 6 September 2011 @TheMoose: Har spelat det hos en kompis, gillade det inte så mycket. Det roliga var att han köpte det istället för Portal 2. :o Spelar väldigt mycket CSS just nu, spelar bara zombie mode. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 7 September 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 7 September 2011 (redigerat) @Moose: Är det som Army of Two fast sämre ? Försöker leta malariamedicin i Afrika. (Far Cry 2) Nej inte som Army of Two. Snarare som ett aningen mer avancerat Team Fortress. @TheMoose: Har spelat det hos en kompis, gillade det inte så mycket. Det roliga var att han köpte det istället för Portal 2. :oSpelar väldigt mycket CSS just nu, spelar bara zombie mode.Nä jag gillar inte heller det så väldigt mycket. Redigerat 7 September 2011 av The Moose Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fluffy Skrivet 7 September 2011 Rapport Dela Skrivet 7 September 2011 Smäller sönder mina motståndare som soldier i TF2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 8 September 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 8 September 2011 (redigerat) Uppehållsväder for now men regnet kommer väll när som helst. Det får mig att sitta inne och testa Bastion. Spelet jag läst och hört en hel del om. Mest p.g.a en av skaparna Greg Kasavin som gett mig mycket underhållning via Gamespot och Giantbomb. Kort och gott kan jag känna att det är ett mysigt och förmodligen ett prisvärt spel. Kommer förmodligen ej köpa det just nu då jag har andra projekt för mig. Bastion är fräscht, nytänkande o snyggt! Berättarrösten är ganska awesome dessutom. Väl mött! Redigerat 8 September 2011 av The Moose Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 8 September 2011 Rapport Dela Skrivet 8 September 2011 Skjuter ner ryska polartrupper i MW2 kampanjen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 8 September 2011 Rapport Dela Skrivet 8 September 2011 lirar random mixar på cs Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 8 September 2011 Rapport Dela Skrivet 8 September 2011 Har inte spelat något speciellt spel på länge. Letat och hittat massa spel som verkar bra men jag känner helt enkelt inte för det. Någon som har nåt tips på hur jag får tillbaks min spelglädje? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 9 September 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 9 September 2011 Jag tar mig an Halo Reach igen, 8:e uppdraget och jag undrar om jag inte kan springa i mål redan inatt. Tar mig igenom det långa helikopter uppdraget. Resolut, dog få gånger. Typiskt Halo A till B, men jag gillar det! Mitt Halo reach spelande fortsätter på Xbox Live Klockan närmar sig 02.00 och en ståtlig Pillar of Autumn glider förbi bredvid eftertexterna i Halo Reach. Jag har spelat igenom alla Halo spel förutom Halo Wars. Det finns egentligen ingen serie som Halo som konstant levererar fantastiska fps upplevelser. Inget spel i serien är dåligt. Det är en speciell och unik känsla att varje gång döda en brute eller en elite, det är få spel som ger mig den tillfredsställelse som det gör i Halo, att ha ihjäl en fiende. Det krävs list, styrka och kreativitet. Brutes är en av de roligaste fiender att ha emot sig i ett spel, bottom line. Halo Reach bevisar att ingen kan klå Bungie. Och mitt i skrivande stund sker precis det som jag trodde skulle hända. Utan att spoila för mycket låter jag ordet "Överlev" summera slutet. 9/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 9 September 2011 Rapport Dela Skrivet 9 September 2011 Har spelat Dead Island hela dagen, ÄLSKAR detta spelet. Har spelat i flera timmar och har klarat runt 10%. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 13 September 2011 Rapport Dela Skrivet 13 September 2011 Håller på att lira igenom Dead Island med 2 polare, kul som fan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 13 September 2011 Rapport Dela Skrivet 13 September 2011 Väntar på att Red Orchestra 2 ska släppas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 13 September 2011 Rapport Dela Skrivet 13 September 2011 Försöker lära mig Intervention på MW2. [: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.