Fusion Skrivet 15 November 2011 Rapport Dela Skrivet 15 November 2011 Spelar Black Ops & FIFA 11 (lär bli 12 snart) på PS3. Har även MW3, men den ogillas skarpt :\ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 18 November 2011 Rapport Dela Skrivet 18 November 2011 Springer runt och leker ninja i skyrim. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 19 November 2011 Rapport Dela Skrivet 19 November 2011 Springer runt som en kvinna med gigantiska bröst och slår ihjäl furries med min stora lila dildo i Saints Row 3. Helt underbart spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 19 November 2011 Rapport Dela Skrivet 19 November 2011 Har precis utforskat klart i stort sett hela min map i minecraft. Det fanns inte så mycket spännande där ute trots allt. :( jag tycker den kartan påminner lite om vinter i europa.först snö, sedan kommer det skog, efter det kommer ett stort hav, och sedan längst ner är det öken :P ontopic: försöker installera Technic Pack till Minecraft Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 19 November 2011 Rapport Dela Skrivet 19 November 2011 jag tycker den kartan påminner lite om vinter i europa.först snö, sedan kommer det skog, efter det kommer ett stort hav, och sedan längst ner är det öken :P ontopic: försöker installera Technic Pack till MinecraftFast tyvärr är ju centraleuropa mest upodlad åkermark. Skog finns det mest i Norden ner till typ Värnen tyvärr. =/ Men ja, det är en jävla massa skog på min karta, det är fan nästan omöjligt att ta sig fram, t.o.m. med terrängfordon. Havet i söder är faktiskt rätt jävla stort, särskilt för att vara 1.7.3. innan de stora biomes. Säg till om du behöver hjälp med technic pack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 20 November 2011 Rapport Dela Skrivet 20 November 2011 technic pack är snart installerat tack vare Dave :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 20 November 2011 Rapport Dela Skrivet 20 November 2011 (redigerat) Bygger ut min rubber tree farm sakta men säkert och automatiserar min kaktusfarm i Minecraft. Redigerat 20 November 2011 av Dave37 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 20 November 2011 Rapport Dela Skrivet 20 November 2011 Kör MW2 med ryssarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 21 November 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 21 November 2011 Saints Row the third för hela slanten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 23 November 2011 Rapport Dela Skrivet 23 November 2011 (redigerat) Har precis grävt/sprängt ut ett 31x31x10 rum under mitt hus i Minecraft. Redigerat 23 November 2011 av Dave37 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 23 November 2011 Rapport Dela Skrivet 23 November 2011 Har precis grävt/sprängt ut ett 31x31x10 rum under mitt hus i Minecraft. ser ut som TNT i handenVad ska du göra med det har du tänkt? ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 23 November 2011 Rapport Dela Skrivet 23 November 2011 (redigerat) ser ut som TNT i handenVad ska du göra med det har du tänkt? ;)Nä jag använde det för att gräva ut. 50% med typ 4 diamond pickaxe, sen blev det så långtråkigt så jag sprängde bort resten. Med Equvalent exchange (mod i Technic pack) kan man konvertera ner guld och diamanter till gunpowder och sand enkelt. :D Har säkert använt 2-3 stacks. Redigerat 23 November 2011 av Dave37 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.