Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Har precis utforskat klart i stort sett hela min map i minecraft. Det fanns inte så mycket spännande där ute trots allt. :(

jag tycker den kartan påminner lite om vinter i europa.

först snö, sedan kommer det skog, efter det kommer ett stort hav, och sedan längst ner är det öken :P

ontopic: försöker installera Technic Pack till Minecraft

Skrivet

jag tycker den kartan påminner lite om vinter i europa.

först snö, sedan kommer det skog, efter det kommer ett stort hav, och sedan längst ner är det öken :P

ontopic: försöker installera Technic Pack till Minecraft

Fast tyvärr är ju centraleuropa mest upodlad åkermark. Skog finns det mest i Norden ner till typ Värnen tyvärr. =/ Men ja, det är en jävla massa skog på min karta, det är fan nästan omöjligt att ta sig fram, t.o.m. med terrängfordon. Havet i söder är faktiskt rätt jävla stort, särskilt för att vara 1.7.3. innan de stora biomes.

Säg till om du behöver hjälp med technic pack.

Skrivet (redigerat)

ser ut som TNT i handen

Vad ska du göra med det har du tänkt? ;)

Nä jag använde det för att gräva ut. 50% med typ 4 diamond pickaxe, sen blev det så långtråkigt så jag sprängde bort resten. Med Equvalent exchange (mod i Technic pack) kan man konvertera ner guld och diamanter till gunpowder och sand enkelt. :D Har säkert använt 2-3 stacks. Redigerat av Dave37

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...