purjo Skrivet 23 November 2011 Rapport Dela Skrivet 23 November 2011 Leder mitt Hammarby mot framgångar i Football Manager 2012. Åkte precis ut mot Trabzonspor i EURO-Cupen med sammanlagt 5-4 :/ Men leder min första säsong i Allsvenskan efter 19 spelade omgångar ! Detta spelet är helt underbart<3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 23 November 2011 Rapport Dela Skrivet 23 November 2011 (redigerat) Nä jag använde det för att gräva ut. 50% med typ 4 diamond pickaxe, sen blev det så långtråkigt så jag sprängde bort resten. Med Equvalent exchange (mod i Technic pack) kan man konvertera ner guld och diamanter till gunpowder och sand enkelt. :D Har säkert använt 2-3 stacks.menar du den två block in i väggen, TNT och när den sprängs så skapar det en perfekt 3x3x3 gjorde det förut, fast jag hade några på rad så det skulle bli som en kedjereaktion, sprängde bort hela huset -.-huset var inte specielt stort, men med den mekaniken jag har gjort, var det ganska irriterande nej förlåt, ena väggen var och lite av taket var kvar Redigerat 24 November 2011 av Proccito Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 23 November 2011 Rapport Dela Skrivet 23 November 2011 Leder mitt Hammarby mot framgångar i Football Manager 2012. Åkte precis ut mot Trabzonspor i EURO-Cupen med sammanlagt 5-4 :/ Men leder min första säsong i Allsvenskan efter 19 spelade omgångar ! Detta spelet är helt underbart<3Trabzonspor är ju ett skrällag. [; Klådde äntligen Akira i Table Tennis på Wii Sports Resort. (Genom att köra min gamla defensiva pingis bögstil < 3) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 24 November 2011 Rapport Dela Skrivet 24 November 2011 Trabzonspor är ju ett skrällag. [; Klådde äntligen Akira i Table Tennis på Wii Sports Resort. (Genom att köra min gamla defensiva pingis bögstil < 3)Förlorade med 5-1 på bortaplan, hemma så ledde jag med 2-0 efter 30 min, sen låg jag på och pressade resten av matchen, men avsluten ville sig inte :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 26 November 2011 Rapport Dela Skrivet 26 November 2011 har skaffat mig 10 stacks av Mobius fuel i Minecraft. Det motsvarar 5760 glowstone dust och lika många coal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blest Skrivet 26 November 2011 Rapport Dela Skrivet 26 November 2011 Beställt Starcraft II precis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CooLzlAy3r99 Skrivet 26 November 2011 Rapport Dela Skrivet 26 November 2011 Testar Limbo. Faktiskt rätt kul, även om jag har spindelfobi och blev lite småäcklad ;/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 26 November 2011 Rapport Dela Skrivet 26 November 2011 Lirar TF2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 26 November 2011 Rapport Dela Skrivet 26 November 2011 Ser på quakelive turnering. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 27 November 2011 Rapport Dela Skrivet 27 November 2011 Gör de sista achievements'erna jag har kvar på Saints Row 3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 27 November 2011 Rapport Dela Skrivet 27 November 2011 Anarchy Online! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 27 November 2011 Rapport Dela Skrivet 27 November 2011 Dödade en drake i the witcher 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.