Lynott Skrivet 11 November 2009 Rapport Dela Skrivet 11 November 2009 (redigerat) HoN, börjat lira som predator nu mycket som fan, helvete vad man slår hårt edit: y0 rullis, såg inte att du skrev innan mig xD Redigerat 11 November 2009 av Axzl Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 11 November 2009 Rapport Dela Skrivet 11 November 2009 (redigerat) HoN, börjat lira som predator nu mycket som fan, helvete vad man slår hårt edit: y0 rullis, såg inte att du skrev innan mig xD Blev guttad av predator + panda förut :< vad heter du? :D lägger till som vän (jag heter Viktorw123) Redigerat 11 November 2009 av Rullis Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 11 November 2009 Rapport Dela Skrivet 11 November 2009 Burnout paradise Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 11 November 2009 Rapport Dela Skrivet 11 November 2009 DA:O som vanligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EmoNerdChild Skrivet 11 November 2009 Rapport Dela Skrivet 11 November 2009 Portal <3 Första gången jag kör igenom. Ligger på bana 15-17 vet inte vilken av dem. Den efter att man gjort sig av med companion cuben iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 11 November 2009 Rapport Dela Skrivet 11 November 2009 DA:O som vanligt.Samma här, tyvärr vågar jag inte sova endast två timmar för en tredje gång denna veckan. Bör sova, lite iallafall. Skall ställa klockan på 6 och börjar spela då. God natt, for now! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 11 November 2009 Rapport Dela Skrivet 11 November 2009 Kom precis etta på en free for all-match på CoD: MW2. Använde bara kniven. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 12 November 2009 Rapport Dela Skrivet 12 November 2009 Klarade just ut takedown på MW2, fan vad svårt. :( (Veteran, ofc ;) ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet 12 November 2009 Rapport Dela Skrivet 12 November 2009 NHL 10 Be-A-GM med Boston Bruins och FIFA 10 Karriärläge med Arsenal. ;) Oerhört bra lagval ;) Smiskar stjärten ur Allsvenskan för övrigt med IFK Göteborg på FIFA 09 =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vega Skrivet 12 November 2009 Rapport Dela Skrivet 12 November 2009 NHL 10 Be-A-GM med Boston Bruins och FIFA 10 Karriärläge med Arsenal. ;) Oerhört bra lagval ;) Smiskar stjärten ur Allsvenskan för övrigt med IFK Göteborg på FIFA 09 =) Det är ju Boston och Arsenal som gäller, finns ju inget annat. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 12 November 2009 Rapport Dela Skrivet 12 November 2009 HoN, börjat lira som predator nu mycket som fan, helvete vad man slår hårt edit: y0 rullis, såg inte att du skrev innan mig xD Blev guttad av predator + panda förut :< vad heter du? :D lägger till som vän (jag heter Viktorw123) elt0nj, feel free to adda, men jag lirar typ aldrig länge haha, mina polare är så jävla mycket bättre än mig så jag får bara kuk om vi ska lira 5v5 :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 12 November 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 12 November 2009 NHL 10 Be-A-GM med Boston Bruins och FIFA 10 Karriärläge med Arsenal. ;) Oerhört bra lagval ;) Smiskar stjärten ur Allsvenskan för övrigt med IFK Göteborg på FIFA 09 =) Ryktet går att jag ska få FIFA10 idag i födelsedagspresent. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.