Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet (redigerat)

Gta IV :D Det var faktiskt inte så svårt förutom sista uppdraget som jag fick köra typ 5 gånger innan jag klarade det. ... -SPOILER- xD

Tack så jävla mycket, har inte klarat ut spelet. Nästa gång du ska berätta sånt använd spoiler grejen.

Klarade ut Uncharted 2 för 2 veckor sen, har nästan klarat ut Assassins Creed 2 :D

Redigerat av Bakar
  • Svar 808
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Skrivet

Gta IV :D Det var faktiskt inte så svårt förutom sista uppdraget som jag fick köra typ 5 gånger innan jag klarade det. ... -SPOILER- xD

Tack så jävla mycket, har inte klarat ut spelet. Nästa gång du ska berätta sånt använd spoiler grejen.

Klarade ut Uncharted 2 för 2 veckor sen, har nästan klarat ut Assassins Creed 2 :D

Bättre än ettan?

Skrivet (redigerat)

Bättre än ettan?

Uncharted 2 eller Assassins Creed 2?

Både Uncharted 2 och Assassins Creed 2 är bättre än ettorna.

Enda negativa med AC2 är att ansiktena är fula när dem zoomar in, men annars är det grymt.

Redigerat av Bakar
  • 2 veckor senare...

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...