Jote Skrivet 23 November 2009 Rapport Dela Skrivet 23 November 2009 (redigerat) Gta IV :D Det var faktiskt inte så svårt förutom sista uppdraget som jag fick köra typ 5 gånger innan jag klarade det. ... -SPOILER- xD Tack så jävla mycket, har inte klarat ut spelet. Nästa gång du ska berätta sånt använd spoiler grejen. Klarade ut Uncharted 2 för 2 veckor sen, har nästan klarat ut Assassins Creed 2 :D Redigerat 23 November 2009 av Bakar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 23 November 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 23 November 2009 Gta IV :D Det var faktiskt inte så svårt förutom sista uppdraget som jag fick köra typ 5 gånger innan jag klarade det. ... -SPOILER- xD Tack så jävla mycket, har inte klarat ut spelet. Nästa gång du ska berätta sånt använd spoiler grejen. Klarade ut Uncharted 2 för 2 veckor sen, har nästan klarat ut Assassins Creed 2 :D Bättre än ettan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 23 November 2009 Rapport Dela Skrivet 23 November 2009 (redigerat) Gta IV :D Det var faktiskt inte så svårt förutom sista uppdraget som jag fick köra typ 5 gånger innan jag klarade det. ... -SPOILER- xD Tack så jävla mycket, har inte klarat ut spelet. Nästa gång du ska berätta sånt använd spoiler grejen. Klarade ut Uncharted 2 för 2 veckor sen, har nästan klarat ut Assassins Creed 2 :D Bättre än ettan? Uncharted 2 eller Assassins Creed 2? Både Uncharted 2 och Assassins Creed 2 är bättre än ettorna. Enda negativa med AC2 är att ansiktena är fula när dem zoomar in, men annars är det grymt. Redigerat 23 November 2009 av Bakar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 23 November 2009 Rapport Dela Skrivet 23 November 2009 Batman AA för nån vecka sen. Min syncpanel är sönder för tillfället och har inte orkat fixa det än. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 26 November 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 26 November 2009 Pokémon Rumble! Kul, färgglatt, Pokémon! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hajen Skrivet 30 November 2009 Rapport Dela Skrivet 30 November 2009 Crysis, klarade det sedan avinstallerade jag det. njöt inte särskilt av det spelet... :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 30 November 2009 Rapport Dela Skrivet 30 November 2009 (redigerat) NvM, fel tråd Redigerat 30 November 2009 av 40200 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 12 December 2009 Rapport Dela Skrivet 12 December 2009 Ascension to the Throne. Var väl ett hyfsat spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legolasswe Skrivet 12 December 2009 Rapport Dela Skrivet 12 December 2009 Batman Arkham Asylum.Det var väl några veckor sen,men ändå :). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EmoNerdChild Skrivet 12 December 2009 Rapport Dela Skrivet 12 December 2009 Zelda Spirits of tracks. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 13 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 13 December 2009 Zelda Spirits of tracks. =) Spännande, berätta mer! Vad tyckte du? Betyg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anorectic Skrivet 15 December 2009 Rapport Dela Skrivet 15 December 2009 DK64 i somras. Tog nio år för att klara skiten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.